הלם בגבעת שאול: המשגיח בן ה-44 לא קם משנתו

 הלם בגבעת שאול: רבי דוד ברונר זצ"ל משגיח בישיבת 'נתיבות חכמה' וולפסון בשכונת בית וגן בירושלים, נפטר הבוקר, והוא בגיל 44 בפטירתו.

הלם בגבעת שאול: רבי דוד ברונר זצ"ל משגיח בישיבת 'נתיבות חכמה' וולפסון בשכונת בית וגן בירושלים, נפטר הבוקר, והוא בגיל 44 בפטירתו.

המשגיח עוד השתתף בהקפות בישיבת 'וולפסון' בבית וגן, אך בבוקר, למגינת כל לב לא התעורר מהשינה, בני המשפחה הזמינו את מתנדבי ההצלה ואלו נאלצו לקבוע את מותו לאחר שהבחינו כי הוא ללא רוח חיים.

בבחרותו למד בישיבת 'תפרח' ו לאחר מכן בישיבת חברון שם קנה מקום של כבוד בבית המדרש.  בהגיעו לפרק האיש מקדש נישא לרעייתו שתחי' בת הגאון רבי משה מן שליט"א ראש ישיבת 'באר יצחק'.

תושבי השכונה מספרים כי מדובר באישיות מיוחדת שהייתה מושא להערצה בשכונה הירושלמית. דבר פטירתו היכה בשוק את תושבי השכונה ההמומים.

המנוח הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בהם ילדים יתומים שמהם זכה להשיא רק בת אחת.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הרב זללה"ה

    לכל המגיבים "החכמים" לפני הדיון הנורא חשוב מי התחסן וכמה יש כאן טרגדיה לה רגילה כמו שרק תלמידיו יודעים להבין עד כמה הוא יכל להשפיע על העולם כולו אבל באה השמש המאירה בצהריים מי שראה ושמע את בכיות התלמידים בלוויה בטוח שהוא לא צריך שכנוע ברור לי שעוד לא היה לוויה כזאת כמה מאות בחורים בכו ללא הפסקה ובכי תמרורים כפשוטו

    המנוח האהוב זללה"ה היה אוהבם של ישראל ומעולם לא דיבר בגנותם או בהתלהמות כלפי השני אולי לעילוי נשמתו הטהורה נקבל על עצמנו גם לא להיסחף לטוקבקים פוגעניים ולא להעלות פוסטים בגנות אדם כלשהו ובעיקר בעיקר נקבל על עצמנו לספר לחבר כמה אנחנו אוהבים אותו ולהאיר פנים גם כשדעתנו שונה

    תלמיד כואב |
    הגב