המגישה הבכירה במתקפה על בנט ונאומו באו"ם: "בזבוז כסף על נסיעה מיותרת"

הפרשנית המדינית מתחה ביקורת על התנהלותו של ראש הממשלה. "הנאום – לשבת במגרש של ביבי ולדעת שאי אפשר לנצח אותו".

הפרשנית המדינית של חדשות 12, דנה וייס, החליטה שגם לה מתחיל להימאס מבנט ובראיון בו שוחחה עם המגיש דני קושמרו על נאומו של ראש הממשלה נפתלי בנט באו"ם התבטאה קשות על הטיסה לניו יורק והנאום באו"ם מול כסאות ריקים שהיתה מיותרת ושאפתנית שלא לצורך.

וייס אמרה: "כשנפתלי בנט התלבט אם ללכת על המיזם של הממשלה, בין השאר הוא חשב והיה מי שהזכיר לו, שכראש ממשלה הוא יוכל לעמוד ולנאום באו"ם עם הרקע המכוער הזה מאחוריו ולדבר ולהיות בליגה אחרת. אני חשבתי גם לפני ואני חושבת גם אחרי שהנסיעה בקונסטלציה הזו היתה מיותרת, בטח אחרי הבינגו שהיה לו בביקור בבית הלבן".

עוד אמרה ותקפה את הנאום המשעמם "הנאום עצמו היה לשבת במגרש של נתניהו ולדעת שאי אפשר לנצח אותו במגרש שלו". בנט הדגישה כמה הנסיעה היתה שלא במקום ואמרה כי הצורך שלו לנסוע לאו"ם כשהוא יודע שהוא בא לאסוף את הקונפטי וכולם כבר מרימים את הכסאות, כשכל מנהיגי העולם שהגיעו כבר עזבו ולא תהיה משמעות לנסיעה מלבד הנאום, אז בשביל לנסוע עד לשם, לקחת איתו כל כך הרבה אנשים ולבזבז את כספי הציבור בשביל להגיד: 'גם אני יכול כמו ביבי' ועוד לתדרך לפני כן שהוא לא יביא בריסטולים ולא יהיה כמו ביבי – היה מיותר".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *