המו"מ בין 'הבית היהודי' ל'איחוד הלאומי' – נתקע שוב

אחרי לילה של משא ומתן בין שני הצדדים, עדיין אין התקדמות – למרות הרצון הטוב של שתי המפלגות. רק בהמשך היום ישובו הצדדים לשיחות

אין התקדמות: לילה ארוך ומתיש עבר על שתי מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי שלפי שעה לא מצליחות להגיע להסכם על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-21. כך מדווח הבוקר העיתונאי עוזי ברוך בערוץ 7.

לפי ברוך, מפי גורמים המעורים בפרטי המשא ומתן, ח"כ בצלאל סמוטריץ' דורש הליכה משותפת גם עם עוצמה יהודית כבלוק טכני זאת על מנת שמחנה הימין לא יפגע מקולות שילכו לפח.

לדברי ברוך, "בבית היהודי בראשותו של הרב רפי פרץ לא מוכנים בשלב זה לשמוע על אפשרות של חבירה למפלגת עוצמה יהודית. גורמים בבית היהודי הודו ביממה האחרונה כי היה נראה שחלה התקדמות מסויימת במשא ומתן זאת לאחר וויתורים מצד האיחוד הלאומי לבית היהודי אך לאורך כל השעות האחרונות לא קיבל סמוטריץ' אישור מהבית היהודי על הסכם אפשרי שעליו ניתן לחתום".

לפי הדיווח הבוקר, השיחות בין שתי המפלגות נדחו בינתיים מהבוקר, זאת משום שהרב רפי פרץ עתיד לנסוע בשעה 11:00 לישוב תקוע על מנת לנחם את משפחת אנסבכר על רצח הבת אורי. השיחות, אפוא, בין שתי המפלגות ידחו להמשך היום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *