המזימה של לפיד: "נפנה לליכוד שאחרי נתניהו להקמת ממשלת אחדות לאומית"

אחרי האיחוד עם גנץ – לפיד מסמן את היעד הבא: הקמת ממשלת אחדות בלי נתניהו

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד מבין שעל פי הסקרים לא יהיה ניתן להרכיב גוש חוסם, ולפיכך, הוא מסמן את היעד הבא- הקמת ממשלת אחדות בלי נתניהו.

לפיד תמיד אמר שלאחר עידן נתניהו יפנה להקים ממשלת אחדות לאומית. כך גם אתמול, בכנס של מפלגתו אמש בכרמיאל.

לפיד התייחס לסערה מסופ"ש ואמר: "לא נקים ממשלה עם המפלגות הערביות, כן נפנה לליכוד, זה הליכוד שאחרי נתניהו. אם אנחנו ננצח בבחירות , ואני מאמין שננצח בבחירות אני חושב שלפנות לליכוד בשביל להקים ממשלת אחדות לאומית בתקופה של פיצול ושסע שהממשלה תשקף את הערכים של האחדות. זו גם תהיה ממשלה מאוד רחבה שתוכל לעשות הרבה מאוד דברים,בוודאי שהליכוד יהיה אחד הטלפונים, אם לא הטלפון הראשון בשביל להקים ממשלה.

לפיד הצהיר על כוונותיו והעריך: "נתניהו לא ישאר אם הוא יפסיד והליכוד היא בסה"כ מפלגה ציונית חשובה יש בה גם אנשים טובים, יש להם רשימה לא רעה בכנסת הבאה ואנחנו בהחלט נשמח לפנות אליהם".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המזימה היא ספין להסתיר את הצורך של השמאל בגוש חוסם ערבי והדו פרצופיות בהתקפה על איחוד הימין

    עופר שלח הצהיר שבמפורש הם יעשו גוש חוסם.. גנץ/לפיד נלחצו.. וגם עיקר את הביקורת שלהם על נתניהו על עזרתו באיחוד הבית היהודי עם עוצמה יהודית.. נקבע עוצר ראיונות אצל גנץ/לפיד כדי למנוע מהאמת לזלוף החוצה.. אין אפשרות לשמאל להגיע לשלטון בלי גוש חוסם ערבי.. כך עשה בזמנו גם רבין.. רק לאחר מכן הוא יכול לפנות מעמדת כוח לקואלציה עם שאר המפלגות.. מה גם שהחרדיות לא יקחו אותם כאופציה ראשונה ובוודאי לא עם שונא הדת ורודפה לפיד/שטרן ושאר האוייבים.. שלא לדבר על מרצ.. וכדי להסיח דעת מלהתרכז בעיקר.. עושים ספין יעני להקים ממשלת אחדות עם הליכוד ללא נתניהו.. לא מעשי לא אקטואלי לא רלוונטי.. אבל התקשורת יעוטו כעורבים וכעייטים בבועה שהם חיים.. הם כבר מדיימנים את גוויתו הפוליטית של נתניהו.. והכל לא דובים ולא יער.. רק כיסוי על ערוותן הפוליטית בצורך בשיתוף פעולה עם המפלגות הערביות.. ובצביעות הבו זמנית לתקוף את נתניהו על עוצמה יהודית.

    מפוקח |
    הגב