המיסיונר האוסטרלי נאלץ לעזוב את הוילה

המיסיונר האוסטרלי נאלץ לעזוב את המושב עוצם ואל הווילה נכנסת ישיבה

המיסיונר האוסטרלי שהתמקם במושב הדרומי השקט עוצם, נאלץ לעזוב את המושב, בעקבות תסיסה ביישוב ובעזרת התפילות והפגנות המחאה שנערכו מול ביתו. זה לעומת זה: את הווילה שהתפנתה שכרה ישיבת "נר זרח – עוצם", ובמקום פעילות של עבודה זרה, יהיה שם להבדיל מעוז של תורה וקדושה.

זה כשנתיים מתגורר המיסיונר במושב עוצם, השוכן ממערב לקרית גת. התושבים הזדעזעו אך לא יכלו לעשות הרבה. מי שנחלצו לעזרתם, הם אנשי 'אור לאחים' שארגנו תפילות וההפגנה מול בית המיסיונר.

אל פעילי ארגון 'אור לאחים' שנאבק בהתפשטות המיסיון, הגיעו תלונות כי המיסיונר נוהג לחלק מארזים עם חומרי שיווק מיסיונריים. עוד אמרו כי הוא נעזר בילדיו לחלוקת חומר ופועל בגני שעשועים כדי לנסות להגיע לנוער רך בשנים ולהוריהם הצעירים, גם תוך עבירה על החוק.

הרב בנימין וולקן מנהל האגף למלחמה במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים' הביע סיפוק מעזיבתו של המיסיונר את המושב היהודי השקט, "ברוך שעקר עבודה זרה מארצנו". הוא הבטיח לעקוב אחר פעילותו של המיסיונר, כדי לפעול לסיכול כוונות הזדון שלו, בכל מקום שהוא.

הפתעה מרנינה שזורה ב"הפי אנד", הסיום המאושר של הסיפור מבחינת המושב עוצם. את הווילה שבה התגורר המיסיונר, שהתפנתה, שכרה ישיבת "נר זרח – עוצם", ובמקום פעילות של עבודה זרה, שפעלה להשחית בכל אזור הדרום, יהיה שם להבדיל מעוז של תורה וקדושה, שיאיר לכל הדרום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *