המירוץ לחיסון: ישראל תחל משבוע הבא בניסויים בבני אדם

משרד הביטחון, המכון למחקר ביולוגי ומשרד הבריאות הודיעו בערב על אישור לתחילת שלב הניסויים הקליניים בבני-אדם בחיסון לקורונה.

משרד הביטחון, המכון למחקר ביולוגי ומשרד הבריאות הודיעו בערב על אישור לתחילת שלב הניסויים הקליניים בבני-אדם בחיסון לקורונה. הניסוי ייחל ביום ראשון 1.11.2020

למעלה מ-25 אלף מנות חיסון. יוצרו במכון הביולוגי לשלב הניסויים הקליניים.

שר הביטחון, בני גנץ בירך על האישור שהתקבל ואמר: "זהו יום של תקווה לאזרחי ישראל, וחוקרי המכון הביולוגי הם לוחמים של תקווה. רק לפני חודשיים זכיתי לקבל את הבקבוק הראשון של החיסון, והיום כבר יש לנו 25 אלף מנות חיסון, בדרך לשלב הבא של הניסוי. אני מבקש להודות לעשרות החוקרים שעובדים יום וליל במשימה הלאומית הזו בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות- בתקופה המורכבת הזו, אתם הסיירת שפורצת את הדרך עבור אזרחי ישראל. לקחתם על עצמכם משימה בקנה מידה בינלאומי והיסטורי, ועשיתם היום צעד משמעותי בדרך אל היעד. אני, מערכת הביטחון כולה, וממשלת ישראל כולה, נמשיך לתת לכם את הגיבוי והאמצעים הנדרשים בכדי שנגיע לחיסון בטוח ויעיל כחול לבן".
 
עם השלמת ההכנות, המחקר, הפיתוח וקבלת כלל האישורים ממשרד הבריאות ומועדת הלסינקי לניסויים רפואיים בבני אדם, המכון למחקר ביולוגי מודיע הערב (א') על תחילת השלב החשוב והמכריע בפיתוח החיסון לנגיף הקורונה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *