המלאך מביתר עילית שהציל את הילד ושפך מים על הנרמסים

יואל שלזינגר, הוא החרדי שתועד כשהוא מציל ילדים, וכונה גיבור היום ברשתות החברתיות לאחר שהצליח לחלץ ילדים ולזרוק בקבוקי מים לעבר העוברים ושבים.

יואל שלזינגר, מביתר עילית הוא החרדי שתועד כשהוא מציל ילדים במסדרון המוות בהר מירון, וכונה 'גיבור היום' ברשתות החברתיות לאחר שהצליח לחלץ ילדים ולזרוק בקבוקי מים לעבר העוברים ושבים. כתב 'אקטואליק' שחשף לראשונה את 'גיבור היום' צייץ בטוויטר "גיבור האסון: האברך החסידי (המסומן בחץ) הציל תינוקות, ניתב המונים לאחור, שפך מים על בחורים מעולפים ובכך הציל חיים רבים."

אחרי חשיפת כתב אקטואליק התקשרו כתבים רבים לראיין את שלזינגר.

שלזינגר צרח מלמעלה: "חבר'ה, יש פה פיגוע! תלכו אחורה!", הניצולים התקשרו היום לברכו, "אני לא יודע איך שמעו, כי אני לא הרגשתי ששומעים אותי. הרגשתי בתאי הגזים, זה מה שהרגשתי. צרחתי להם ללכת. אני הייתי למעלה, בחדר שהתפללתי בו, וראיתי מה שקורה. ולמטה גם ביקשו ממני מים", סיפר לישראל היום.

על המים שזרק לעבר האנשים למטה, סיפר. "מי שפשט את היד שלו, זרקתי לו בקבוק מים לתוך היד. בעזרת השם, הקב"ה עזר לי 'לצלוף' להם בקבוקים ישר לתוך הידיים. וכל הזמן צרחתי עליהם ללכת משם, ללכת. בהתחלה לא רציתי להשפריץ מים למטה, כדי שלא ייהרס להם הכובעים".

הוא סיפר על כך שהציל ילד, "היה ילד אחד שהצלתי, ילד 'חלאק'ה', בן למשפחת סלומון. כמובן שלא זרקו אותו אליי לחלון, כי לא היה אפשר בכלל לזרוק. אנשים שם לא יכלו להזיז את ידיהם, ובטח שלא לזרוק לי ילד, אז הכנסתי את הרגל שלי לתוך החדר ונעלתי אותה. הדלת הייתה על הברך ויש לי שם שטף דם מאוד חזק מרוב הלחץ. פשוט שלחתי את כל הגוף שלי כמו נחש למטה. הראש שלי והידיים היו למטה".

הוא המשיך לספר לישראל היום, "זה התחיל כשהאבא זרק לי את השטריימל שלו ואליו לא הצלחתי להגיע בגלל הגובה. הבנתי שאם לשטריימל לא הצלחתי להגיע, בוודאי שאל הילד לא אצליח. אז פשוט באינסטינקט של שנייה, ואני מכיר עצמי ויודע שיכול לעשות את זה, ובאמת עשיתי שרירים חזקים ברגל הזאת בזמן הזה, העפת את עצמי כמו נחש למטה כל הגוף שלי".

שלום מרדכי שצילם את התמונה המדוברת כתב בטוויטר: "אני צילמתי את התמונה המדוברת . והוא שפך מים וצרח על האנשים שבחלק העליון של המעבר שיתפנו משם וזה באמת עזר זה גרם לכולם להבין את חומרת המצב למטה והם התחילו להתפנות. בנוסף הוא חילק בקבוקים עם מים קרים לאנשים שהיו על סף התעלפות."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *