במטה טראמפ לא הרימו ידיים

על פי דיווחים לא מבוססים – שני מחוזות בג'ורג'יה המשתמשים באותה תוכנת הצבעה אלקטרונית כמו מחוז מישיגן שחוו זיופים לטובת הדמוקרטים, דיווחו על זיופים דומים

למרות ש71 מיליון בני אדם בחרו בטראמפ והדיפ סטייט יחד עם התקשורת בארה״ב המליכו את ביידן. נראה כי זה לא יילך להם כל כך בקלות.

לפי דיווחים בארה"ב, קמפיין טראמפ עתר לבית המשפט העליון בטענה להונאת בחירות. טראמפ טוען שביידן שלח מליוני טפסי הצבעה לאזרחים שבכלל לא בקשו אותם וזה מנוגד לחוקה האמריקנית, בעקבות זאת, שופט בית המשפט העליון אליטו הורה להפריד הקולות בפנסילבניה שהגיעו לאחר סיום ההצבעה.

על פי השערות וטענות לא מבוססות, טראמפ ידע מזמן שהקאבל ישתמש במכונת הזיופים המשומנת שלו ולכן הם טמנו המוני מלכודות שלכולם הם נפלו כמו בתוכנית, למשל אחת המלכודות הייתה סימון כל המעטפות בסימן מים מוצפן בלוקצ'יין בלתי ניתן לזיוף המילים "ניפגש בקרוב FAKE NEWS".

ביידן

שני מחוזות בג'ורג'יה המשתמשים באותה תוכנת הצבעה אלקטרונית כמו מחוז מישיגן שחוו זיופים לטובת הדמוקרטים, דיווחו על זיופים דומים.

ובינתיים, עורך הדין וראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'ולאיני, ראש צוות המשפטנים של טראמפ, מפרט את המהלכים שינקטו מחר יום שני בבתי המשפט.

במסיבת העיתונאים הציג ראש צוות המשפטנים של טראמפ עדויות על זיופים עצומים. יש לו כ-60 משקיפי בחירות מפילדלפיה שיעידו שנמנעה מהם גישה לפקח על ההצבעות "בדואר".

גם בישראל מחכים במתח, גלעד צוויק כתב ישראל היום אמר היום ב'רדיו 103': כי "רוב הסיכויים לביידן אבל זה עוד לא נגמר. מחר יחלו ערעורים של הרפובליקנים ב-4 מדינות..

הוא הוסיף שיש עדויות לזיופים של אלפי קולות באזורים עם תוצאות צמודות.. בשנת 2000 הכתירו את אל גור לנשיא ואחרי 40 יום בוש הוכתר לנשיא".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. היידא טראמפ ה. אתך אוהבים אותך

    הכאלב ביידן ראוי לבית אבות וכל הסמול ימח שמו וזכרו

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב