הממשלה תדון על עוצר עד ראשון

במשרד הבריאות חוששים כי ישראלים רבים ינצלו את החג השני ואת המימונה לחגיגה משפחתית עם משתתפים רבים ולכן שוקלים להטיל עוצר מוחלט על כל המדינה עד יום ראשון.

בישיבת הממשלה דנו השרים באפשרות להטיל עוצר על אזרחי ישראל גם בחג השני וגם במימונה. ההערכה היא כי ההנחיות יהיו דומות לאלו שהוטלו על הציבור בליל הסדר.

במשרד הבריאות חוששים כי ישראלים רבים ינצלו את החג השני ואת המימונה לחגיגה משפחתית עם משתתפים רבים ולכן שוקלים להטיל עוצר מוחלט על כל המדינה עד יום ראשון.

שרים בממשלה סיפרו לחדשות 12 שנראה כי בכוונת ראש הממשלה להורות על הטלת עוצר דומה לזה שהיה בערב ליל הסדר גם בחג השני ובחגיגות המימונה, לאור תחושת ההתרופפות והרצון להוריד עוד יותר את מספרי התחלואה בישראל, ונוכח הלחצים של משרד הבריאות בנושא.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מתחנן - עם ישראל, תחזרו בתשובה, הקב"ה לא רוצה שתכשלו, הוא רוצה שתחזרו בתשובה, כל יהודי עם נשמה יהודית חייב לחזור בתשובה. ה' אוהב אותנו, הוא אוהב את כל היהודים, הוא לא רוצה לעשות לנו רע הוא רוצה רק את טובתנו, אבל אנחנו חייבים לחזור אליו באהבה, לעזוב את כל התשוקות שלנו שהם לא לפי התורה. אם אנחנו הולכים בדרך התורה - זה נותן לנו חיים, זה נותן לנו קרבה אל האמת, זה יתן לנו את העולם הבא ואת הגאולה השלמה – וזה מה שאנחנו צריכים עכשיו. אם אתם חושבים שכל התענוגות הגשמיות של העולם הזה הם תענוג, אז אני אגיד לכם כי זה כאין וכאפס לעומת ההנאות הרוחניות שהם פי כמה וכמה וכמה יותר נעימות ויותר טובות ויותר מספקות את הנשמה היהודית מכל התענוגות של העולם הזה. עם ישראל, תרחמו על עצמכם, יחד עם המשפחות שלכם תבנו בית יהודי אמיתי – עם שמירת שבת כהלכה, עם שמירת כל הדינים הנדרשים מאיתנו, הדינים של הגברים (שמירת הברית, שמירת העיניים צניעות וכו'), הדינים של הנשים (טהרה, צניעות וכו'), והדינים של המשפחות שלנו, אז כל הבלבול הזה יעלם, כל הטרוף שאנחנו רואים היום – זה יעלם, כל הרשעים שמנסים להכשיל אותנו – זה יעלם, הכל יהיה ברור, הכל יהיה מתוק ואנחנו נבכה משמחה, נרקוד, נקריב קורבנות ונגיע לנצח. עם ישראל, אני מתחנן, אני מבקש, רחמו על עצמכם, תתקרבו לקב"ה כי אין עוד מלבדו, הוא הכל יכול, אל תהרסו את העתיד שלכם. הקב"ה אוהב אותנו, הוא ברא אותנו, הוא ברא את כולנו. עם ישראל, עם ישראל חי – תהיו חלק של החיים הנצחיים.

    אני מתחנן – עם ישראל, תחזרו בתשובה, הקב"ה לא רוצה שתכשלו, הוא רוצה שתחזרו בתשובה, כל יהודי עם נשמה יהודית חייב לחזור בתשובה. ה' אוהב אותנו, הוא אוהב את כל היהודים, הוא לא רוצה לעשות לנו רע הוא רוצה רק את טובתנו, אבל אנחנו חייבים לחזור אליו באהבה, לעזוב את כל התשוקות שלנו שהם לא לפי התורה.

    אם אנחנו הולכים בדרך התורה – זה נותן לנו חיים, זה נותן לנו קרבה אל האמת, זה יתן לנו את העולם הבא ואת הגאולה השלמה – וזה מה שאנחנו צריכים עכשיו. אם אתם חושבים שכל התענוגות הגשמיות של העולם הזה הם תענוג, אז אני אגיד לכם כי זה כאין וכאפס לעומת ההנאות הרוחניות שהם פי כמה וכמה וכמה יותר נעימות ויותר טובות ויותר מספקות את הנשמה היהודית מכל התענוגות של העולם הזה. עם ישראל, תרחמו על עצמכם, יחד עם המשפחות שלכם תבנו בית יהודי אמיתי – עם שמירת שבת כהלכה, עם שמירת כל הדינים הנדרשים מאיתנו, הדינים של הגברים (שמירת הברית, שמירת העיניים צניעות וכו'), הדינים של הנשים (טהרה, צניעות וכו'), והדינים של המשפחות שלנו, אז כל הבלבול הזה יעלם, כל הטרוף שאנחנו רואים היום – זה יעלם, כל הרשעים שמנסים להכשיל אותנו – זה יעלם.

    הכל יהיה ברור, הכל יהיה מתוק ואנחנו נבכה משמחה, נרקוד, נקריב קורבנות ונגיע לנצח. עם ישראל, אני שוב מתחנן, אני מבקש, רחמו על עצמכם, תתקרבו לקב"ה עם תורה ומצות תפילה בכוונה וכו' כי אין עוד מלבדו, הוא הכל יכול, אל תהרסו את העתיד שלכם. הקב"ה אוהב אותנו, הוא ברא אותנו, הוא ברא את כולנו. עם ישראל, עם ישראל חי – תהיו חלק של החיים הנצחיים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. נא לדרוש ממשרד הבריאות כמו שמותר ללכת לסופר ומכלת וכל בר דעת מבין שזה לצורך קיום הגוף. באותם התנאים חייבים להתיר תפילות בבית כנסת, ובטוח שבבית כנסת ישמרו טוב יותר על הכללים של מרחק ומסכות ממה ששומרים במכלת וסופרים למינהם.

    נא לדרוש ממשרד הבריאות כמו שמותר ללכת לסופר ומכלת וכל בר דעת מבין שזה לצורך קיום הגוף. באותם התנאים חייבים להתיר תפילות בבית כנסת, ובטוח שבבית כנסת ישמרו טוב יותר על הכללים של מרחק ומסכות ממה ששומרים במכלת וסופרים למינהם.

    כמו שמבנים שאין ברירה להמשיך בחיים ללא מכלת באותה מידה ואף יותר צריך להבין שאין ברירה ללא בתי כנס וישיבות.

    ולא נכון מצד חברי כנסת החרדים להתיפיף ולהעביר בקורת על חרדים, אלא לדרוש ולהסביר לחילוני שמקבל החלטות בקלות בלתי נסבלת שאם יש דרך למכלת אז יש גם דרך לתפילה,

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. עובדים עליכם בעיניים

    חישוב פשוט לפי נתוני הנדבקים בכל העולם מעלה כך: 6.1% מהנדבקים מתו, 23.6% מהנדבקים הבריאו, 70.1% מהנדבקים עדיין חולים. אז מה זה הסיפור הזה שמספרים לכולם שכמעט 80% מהנדבקים עוברים את זה בקלות? איך אפשר לדעת מה יקרה לאלו שלא הבריאו? עובדים עלינו בעיניים ברמות מטורפות.

    מחשבון |
    הגב