המצ'ינג של "הפלג" יוצא לדרך: הוידאו נחשף

קמפיין "יזכור אהבתו" של מוסדות הפלג הירושלמי יוצא לדרך. 'אקטואליק' חושף בפרסום ראשון את הוידאו של המגבית, שמושתת על חייו ודמותו של מנהיג הפלג הירושלמי מרן ראש הישיבה הגר"ש אויערבאך זצוק"ל

קמפיין "יזכור אהבתו" של מוסדות הפלג הירושלמי יוצא היום לדרך.

כעת, 'אקטואליק' חושף בפרסום ראשון את הוידאו של המגבית, שמושתת על חייו ודמותו של מנהיג הפלג הירושלמי מרן ראש הישיבה הגר"ש אויערבאך זצוק"ל.

צפו בוידאו:

בדברי ההסבר למגבית נכתב: "תריסר חודשים בלבד, עברו מיום המר בו הסתלק מעמנו בפתאומיות רבנו מרן, אביהן וליבן של ישראל ראש הישיבה רבי שמואל אויערבאך זיע"א, לאחר שבימיו האחרונים ממש הביע כאבו הגדול על מצב החינוך ומעמד לומדי התורה בארץ הקודש.

"ראש הישיבה זיע"א לא יכול היה עוד לשאת בליבו הגדול את הצער נוכח מצב החינוך, עד כדי שהתבטא שהרי מדובר ב"פיקוח נפש" של היהדות.

"בשנותיו האחרונות ייסד והקים רבינו בתמצית דמו ממש – עשרות תלמודי תורה, בית יעקב, ישיבות קטנות וגדולות, כוללים ומוסדות חינוך ותורה רבים המפארים כיום את כותל המזרח של העולם היהודי ויוצא שמם לתהילה בעולם כולו, כמקום גידול לתלמידי חכמים, אנשי עמל התורה המוסרים נפשם יחד עם משפחותיהם – לחיי תורה מלאי פשטות וצניעות.

"מוסדות אלו מצויים מצד אחד בתנופת פיתוח אדירה ומעוררת השתאות – האיך בתוך שנים ספורות קמו ונוסדו בתי גידול לעשרות אלפי תלמידים וצורבים המאכלסים את ספסלי בתי המדרשות של דור העתיד היהודי ומצד שני – בקושי כלכלי אדיר המאיים על קיומם ממש.

"כי איככה אוכל וראיתי ברעה אשר ימצא את עמי – לא נוכל לעמוד מנגד בשעה גורלית זו, לא נוכל לתת לכל מוסדות התורה ואלפי עמליה, לקרוס תחת נטל ההחזקה הכבד מנשוא.

"כולנו – כלל ישראל כולו, נרתמים בלב רחב, להצלת והצלחת מוסדות התורה והחינוך ההולכים בדרכו של רבינו מרן זיע"א, אשר לדאבון לב לא זכה לזש"ק ותלמידיו הם בניו ההולכים בדרכו ומקיימים צוואתו.

"עשה למען תינוקות של בית רבן, עשה כדי שלא תשתכח תורה מישראל. הצטרף עכשיו ותרום למגבית הקדושה לקיום מוסדותיו לעילוי נשמתו הטהורה וזכות התורה תעמוד לך ולזרעך שלא ימוש ספר התורה הזה מפיך ומי זרעך. ובוודאי, רבינו הגדול אביהן וליבן של ישראל זיע"א יהיה מליץ יושר עבורך ועבור ב"ב להצלחה בכל אשר תפנה ותקוים בך הברכה "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת"

"בימי שלישי ורביעי, י"ד – ט"ו אדר א', כולנו פותחים את הלב, כולנו מתלכדים למען התורה ולומדיה ולעילוי נשמתו הטהורה.

"לתרומות – במוקד הטלפוני: 03-3063000 או 2711*".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *