המרד בליכוד התחיל? ההצעה להזיז את נתניהו מבלפור

נחשף התכתבות מתוך קבוצת הווצאפ של השר ישראל כץ שמעידים על התקוממות בליכוד כנגד נתניהו

הכתב מיכאל שמש חושף התכתבות מתוך קבוצת הווצאפ של השר ישראל כץ שמעידים על התקוממות בליכוד כנגד נתניהו.

יועצו הפוליטי של שר האוצר הציע בקבוצה לתת לכץ את המנדט כדי להרכיב ממשלה בראשותו, ״הכי נכון והכי ריאלי לממשלת ימין על מלא״ ולמנות את נתניהו לנשיא ״עם סמכויות על משרד החוץ״.

כץ בתגובה: מאיים להשעות את היועץ.

חברי הכנסת והפעילים מדברים על הצורך להזיז את נתניהו – לנשיאות המדינה או לכל מקום אחר. "נוצר מצב מיוחד, אם הוא בפנים – אנחנו בחוץ, ולהיפך"
. המשפט הוא אחד הטריגרים להדחת נתניהו. "זה מהדהד. אנחנו יודעים שזה קשה, אבל הליכוד נמחק ככה. נתניהו תוקע הכול ואף אחד לא מדבר, רק בשקט. אבל זה יתפרץ בסוף

"השותפות של נתניהו והליכוד עם רע"ם מורידה לנו מנדטים, זה ברור", טוען ח"כ בליכוד. "אנחנו נהיה שווים 25 מנדטים במקרה הטוב. עכשיו נתניהו בא אלינו עם רשימה בירידה ועוד שבעה שריונים לבנט, על חשבון חברי כנסת נאמנים של הליכוד. אל תשכח גם שנתניהו כבר לוקח ארבעה-חמישה שריונים לעצמו. אז מה נשאר, בעצם, מהליכוד? למה שנצביע בעד מהלך כזה? רק כדי להציל את נתניהו?".

"המתפקדים שלנו לא אוהבים גם את נפתלי בנט. אין לנו סיבה מיוחדת לקבל אותו אצלנו, להעניק לו שריונים בלי סוף ולמסור לידיו את ההנהגה", אומר הבכיר. "אנחנו לא נצביע נגד, אבל לא נהיה באולם המליאה. כך נביע את מורת רוחנו, וכולם יבינו אותנו. זו לא תהיה בגידה בליכוד אלא בגידה במנסור עבאס".

צילום תמונה – הדס פרוש פלאש 90

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *