המרצה הבכיר השתלח: "הליצמנים המתועבים גונבים את קופת המדינה"

על מירי רגב אמר: "ותגיד לי, איפה יושבת רגב הבהמה הזאת? אתה משווה את האנשים שפונים לחוכמה, לתבונה… יותר דבילית ממירי רגב אי אפשר, אז ברמה שלה".

פרופ' אליהו גרשון מרצה בכיר באוניברסיטת תל אביב השתלח במילים קשות נגד מירי רגב ובעיקר נגד ליצמן גפני והחרדים כשתיאר אעותם כגונבי הכסף של המדינה.

"אם אתה מוריד PLL מאלקטרוניקה, זה כמו לקחת את החרדים ולהוציא מהם את הכסף", אמר לסטודנטים ההמומים, "זה כמו חבר הכנסת גפני. כשהוא רואה את הכסף, מה הוא עושה? הוא לוקח אותו, נכון? לחבר'ה שלו. אתה יכול להעלות באיפכא מסתברא, כמו שאומרים חברי הכנסת החרדים, בעודם גונבים את קופת המדינה".

גרשון המשיך: "אתם יודעים, במדינת ישראל שלנו, שלמרות הליצמנים המתועבים והחבר'ה שלו… אם אתה משווה את ליצמן וחבר רעתו הם לא מגיעים לרמה של תמנון, אתם יודעים".

על מירי רגב אמר: "ותגיד לי, איפה יושבת רגב הבהמה הזאת? אתה משווה את האנשים שפונים לחוכמה, לתבונה… יותר דבילית ממירי רגב אי אפשר, אז ברמה שלה".

סטודנט בפקולטה להנדסת חשמל ששמע את דבריו אמר בכאב לחדשות 12: "אתה בא ללמוד את הקורס ולא לשמוע הערות כל כך פוליטיות ולא במקום – וכל כך גזעניות. פרופסור עם קביעות, אם אתה תעיר, אתה רק תפחד שיתנקמו בך או יתנכלו אליך, בטח. חברים שלי שהם מצביעי מרצ אמרו לי שלדעתם זה לא הגיוני שאם הם היו חרדים או מצביעי ליכוד הם לא מבינים איך הם היו מסוגלים ללמוד תחת בן אדם כזה.

מתן פלג, יו"ר "אם תרצו" אמר כי "התופעה הזו, שמרצים מרשים לעצמם להשתלח נגד אוכלוסיות שלמות בחברה הישראלית, בין אם אלה חרדים, מתנחלים, עולים חדשים, זה לא משנה. אנחנו לא יכולים לקבל את התופעה הזאת בחברה הישראלית".

פרופ' גרשון אמר בתגובה על דברי ההסתה החמורים: "יכול להיות שבשטף הדיבור אמרתי 'חרדים'. כמובן שלא התכוונתי לחרדים, ודיברתי כנראה על מכחישי קורונה. אני מצר על כך ואני באמת מצטער, זה לא יאה ולא נאה. ואין ספק שאני כאן מתחרט על העניינים, ואני מודה, זו טעות ואני מצר על כך באופן ברור, ואין ספק שזה לא ראוי, אין לי אפילו צל של ספק שזה לא היה ראוי".

מאוניברסיטת תל אביב נמסר בתגובה: "מדובר באמירות מצערות של מרצה מן החוץ. ההתבטאויות החמורות אינן משקפות את דעתה של האוניברסיטה ואין להן מקום בשיח אקדמי. המרצה יוזמן לבירור".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פאקא פאקא. הסמול הנאור רק ראה ממשלה עזבו הכל הכל ע.ח הנגיף קורונה ומבוקר עד ערב הם רק ממנים אנשיהם לכל מיני משרות. בצרפת מינו שגרירה זקנה מכוערת שלא יודעת צרפתית העיקר לגרד בוכטות של כסף. אין הזדמנות כזאת בעתיד. הם דועכים ובנט עד שמצאו בוגד 1

    אז אכול ושתה כי מחר ימותו ואיתם עוד כמה אלפים מקורונה בזכות האי אכפתיות שלהם. ממשלת בנט לפיד ממשלת רוצחים. עוד תקום ועדת חקירה תראו אותם בכלא בקרוב צ.יק צ.אק

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב