המשטרה פשטה על הת"ת של הפלג הירושלמי הקיצוני, מלמדים נעצרו

כוחות המשטרה הפועלים בירושלים איתרו לפני זמן קצר את ת"ת תפארת יעקב של הפלג הירושלמי ברח' יואל בו התקיימו לימודים, בניגוד להנחיות צו בריאות העם. נגד המעוכבים צפויים להירשם קנסות בגין הפרת צו בריאות העם. מנהל התלמוד תורה נעצר ו 5 מורים נקנסו ב 5000₪.

כוחות המשטרה הפועלים בירושלים איתרו לפני זמן קצר את ת"ת תפארת יעקב של הפלג הירושלמי ברח' יואל בו התקיימו לימודים, בניגוד להנחיות צו בריאות העם. נגד המעוכבים צפויים להירשם קנסות בגין הפרת צו בריאות העם. מנהל התלמוד תורה שפרש מהפלג,נעצר, ו 5 מורים נקנסו ב 5000₪.

צילום: מחאת החרדים הקיצוניים

הפעילות נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים נשמעים ומקיימים את ההנחיות, על מנת לשמור על בריאותם ושלומם.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הנה השיר המיוחד של מדינת ישראל.

    הנה השיר המיוחד של מדינת ישראל.

    ד' הוא מלכנו ולו אנחנו עבדים, התורה היא חיינו ולה אנחנו משועבדים. ובשלטון הכופרים אין אנו מאמינים, ובחוקותיהם אין אנו מתהלכים. בדרך התורה נלך באש ובמים, בדרך התורה נלך, לקדש שם שמים – לקדש שם שמים!!!

    השיר הועתק לרגל כל האירועים הפוקדים אותנו לאחרונה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. חשוד

    יום שחור של ממש. דלף החוצה: עסקן העדה החרדית ותולדות אהרן, צבי מיכל הלר, חשוד שבשיחה עם איש השיטור שרוליק וורטיימר, מאנשי פרוש, אחרי אחת הפשיטות המשטרתיות על מאה שערים בחול המועד האחרון. "אמר, שרוליק, כל הכבוד למשטרה שנכנסו למאה שערים. בוא נראה שהם תופסים את הנכונים. הם הבעיה. צריך לתפוס אותם, אבל בלי רחמנות. חבורת שקצים וחוצפנים"

    חשוד שהוא מזרע עמלק

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. זָכוֹר-אֵת-אֲשֶׁר-עָשָׂה-לְךָ-עֲמָלֵק-בַּדֶּרֶךְ-בְּצֵאתְכֶם-מִמִּצְרָיִם… [עמלק היינו מדינת הכפירה] "ולא ירא אלוקים".

    זָכוֹר-אֵת-אֲשֶׁר-עָשָׂה-לְךָ-עֲמָלֵק-בַּדֶּרֶךְ-בְּצֵאתְכֶם-מִמִּצְרָיִם…
    [עמלק היינו מדינת הכפירה] "ולא ירא אלוקים".

    זָכוֹר-אֵת-אֲשֶׁר-עָשָׂה-לְךָ-עֲמָלֵק-בַּדֶּרֶךְ-בְּצֵאתְכֶם-מִמִּצְרָיִם… [עמלק היינו מדינת הכפירה] |
    הגב
  4. יפה מתל אביב

    לא שונה בהרבה מההפגנות של השמאל שהיו בימים האחרונים. למה שם המשטרה לא פינתה אותם וחילקה קנסות? למה כשזה חרדים שלומדים בבית ספר צריך לפנות בכח וכשזה שמאלנים שמפגינים "בשם הדמוקרטיה" בקבוצות הרבה יותר גדולות מאפשרים להם להישאר ולהפגין? לדעתי אם אסור ללמוד בבית ספר בגלל התקהלות אז גם אסור להפגין בגלל התקהלות. לא הגיוני להתייחס באופן שונה בגלל זרם דתי או חילוני. (ואני אישית לא חרדית אז שלא תחשבו שיש לי אינטרסים מלבד העובדה שאני רוצה שיפסיקו ההדבקות והמגפה הזאת תיגמר).

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. מכתה שר התורה שליט"א כנסו

    *
    תורתכם אגוני מגנא ומצלא…

    ידוע שסתם תלמיד חכם תורתו אומנתו, ועוסק בה, ומהרהר כל שעה, ואינו הולך ד' אמות בלא תורה. ב"ה שמעיין התורה שלכם שופע והולך. וכעת זו היא המלחמה שעל פי ההלכה כולנו חייבים לצאת אליה, בכל כוחנו, וזו היא מלחמת התורה!!!!

    "מלחמת התורה-בריתחא דקדושה". כמו שכתב שר התורה במכתב מיוחד: "עלינו להתחזק בתורה שהיא מגנא ומצלא" עלינו להתחזק בתורה.

    ואלו דבריו הקדושים. כך כותב שר התורה: "אנחנו נמצאים בתקופה קשה, עת צרה היא ליעקב אשר הפורענות מסתובב בכל העולם כולו, ומן השמים מכוונים אלינו כדאמרינן ביבמות ס"ג אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל ואין אתנו יודע על מה עשה זאת אלקים לנו, אולי בעוון חילול השם וחילול שבת דאמרינן בשבת ל"ג דהדרכים משתוממים, אולי בעוון לשון הרע ורכילות שלא נזהרים שאמר הכתוב בדד ישב כדאמרינן בערכין ט"ז, ואולי המחלה הזאת קרויה בחז"ל בשם אסכרה שבאה בעוון ביטול תורה כדאיתא בשבת ל"ג, ויסורים באים בעוון בטול תורה כדאמרינן בברכות דף ה', ואולי זלזלו בתפלה בציבור שמארכת ימים כדאמרינן בברכות ח' א'".

    "לכן כעת לקראת זמן קיץ עלינו להתחזק מאד בתורה שהיא מגנא ומצלא כדאיתא בסוטה כ"ג, ובתפלה דאמרינן בברכות ל"ב כל המאריך בתפלתו אין תפלתו חוזרת ריקם וננצל בעז"ה מכל מרעין בישין ונזכה להרבות כבוד שמים".

    יה"ר שמעיין תורתכם ימשיך להתברך ואף להתגבר. יפוצו מעיינותיכם חוצה, להשקות את צמאי דבר ד' להגדיל תורה ולהאדירה. אמן ואמן.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  6. העולם שחור מאד. "עולם השקר" אין אור, אין טיפת אור, אפילו לא נר קטן דלוק, אין אור.

    העולם שחור מאד. "עולם השקר" אין אור, אין טיפת אור, אפילו לא נר קטן דלוק, אין אור. בכל מקום יש מלשינים, יש מרגלים שמנסים להרוס בכוח את הבסיס של היהדות שזהו הבית -היהודי -האמיתי, שבו האבא לומד תורה, ואולי עובד, גם האמא משתדלת לגדל את הילדים לתורה ומצוות ומעשים טובים, ילדים שמאמינים בקב"ה עם כל הלב שלהם, ומשתדלים יחד עם ההורים לחיות את כל החגים ואת כל הדינים כמו שצריך בשמחה, שכל החיים מסתובבים מסביב לתורה בלבד, ולא שום דבר אחר זר.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  7. הנה פסק הלכה למעשה על מחאות… - ד' עמכם גיבורי החייל! חזקו ואמצו בברכת התורה. ובס"ד האמת תנצח!

    הנה פסק הלכה למעשה על מחאות…

    א. הנה כהיום כבר ידוע לכולם שבשנים האחרונות כאשר גברה מלכות הרשעה בארץ הקודש ושלחו זרועותיהם הטמאות בהיכלי הקודש בתי מדרשות, להוציא רח"ל את בחורי ישראל ממקור חיותם אמר להם רצונכם שתעלו ליבשה ונדור אני ואתם (ברכות ס"א:) למחנות הצבא להעבירם על דתם ואמונתם היל"ת. ויקם מתוך המחנה מרנא ורבנא גאון הגאונים ליה גליא רזא ומטמרתא בעל ה"דרכי שמואל" זיע"א ואיתו עימו גדולי ישראל שיבדלחט"א במלחמת אש קודש מול השלטון הקיים באר"י.

    הלכות גדולות שנו כאן:
    *לא לשתף פעולה ח"ו
    *ולא להתייצב בלשכות הגיוס והממ"ח לא לחיוב ולא לפטור, ועשה כל הגולה כולה כמדורת אש אשר בכל העולם כולו ידוע כי ישנם אלפי אלפים מיראי ד' שהכריזו מרד בחוק גיוס השמד והזימה.
    *וזכה דור זה מה שלא זכו דורות קודמים שבחורים צעירים בימים מקדשים שם אלוקים ית"ש יומם ולילה באי ההתיצבות בלשכותיהם הטמאות שהיא היא הדרך היחידה לעצור את נגף המשחית בכל כרם בית ישראל.

    ב. בחוק הגיוס נקבעו יעדים ומכסות למתגייסים מקרב הציבור החרדי מידי שנה כאשר כל שנה עולים היעדים של נשמות ישראל המושלכים לכבשני השמד רח"ל. מבין האלפים מבני הישיבות הבאים לשערי לשכות הגיוס והממ"ח נבחרים מועמדים לשרת בצבא, כך שהליך ההתיצבות הוא שיתוף פעולה מלא עם גזירת הגיוס והחמור מכל כי בכך מקבל המתייצב דיחוי בתמורת נפשו של חבירו שמתגייס לצבא, בבחינת זה תמורתי זה כפרתי, כפי שהיה בשלטון הצאר במדינת רוסיה גזירת הקנטוניסטים רק בהבדל אחד, כאשר בעבר פשעים אלה נעשו ע"י רשעי ישראל שבכל עיר ועיר ואילו היום הדבר נעשה ע"י ועד "שמד" הישיבות (המתוגמל מתקציבי משרד הביטחון)… ומנהלי הישיבות שסוחרים בנשמות של כלל ישראל ומשתפים פעולה בשליחת התלמידים בצורה מרוכזת ללשכות הגיוס כצאן לטבח, כאשר ידוע כי בשערי הממ"ח עומדים גייסים שפלים ופסיכולוגים אשר פועלים ללא הרף להפיל קורבנות ברשתם רח"ל.

    ג. כל גורמי הצבא הביעו כבר דעתם פעמים רבות כי הדרך היחידה שיכולה לעצור את גלגלי רכבת השמד היא אך ורק אי ההתיצבות בלשכותיהם הטמאות, זו גם הסיבה לרדיפה הנוראה של כל מערכות השלטון על כל זרועותיהם לציבור בני התורה, ובפרט לביטאון עולם התורה "הפלס", למוסדותיו, ולעסקניו מוסרי הנפש, והדברים נאמרו ע"י גורמי השלטון בפומבי.

    ד. אשריכם גיבורי החייל המוסרים נפשם בעבור אחיהם היושבים בערי השדה שלא יהיו לטרף לציידי וגייסי הצבא, מסירות נפש של ימים, חודשים, ושנים. ובמסכת גיטין נז. "וכשמת אמרה להן סיפדו לזה שפטפט ביצרו יותר מיוסף, דאילו ביוסף לא הוה אלא חדא שעתא והאי כל יומא ויומא וכו'". ובילקוט תהילים (רמז תת"ס) "ברכו ד' מלאכיו גיבורי כוח עושי דברו, רבי יצחק נפחא אמר אלו שומרי שביעית, בנוהג שבעולם אדם עושה מצוה ליום אחד לשבת אחד ולחודש אחד שמא לכל ימות השנה ודיו חמי חקליה ביירא כרמיה ביירא ושתיק יש לך גיבור חייל גדול מזה".

    ה. והנה בספר הקדוש נפש החיים (ש"ד פ"א) "הנה כן דרכו של היצר מעולם להתקנא בעם ד' אלה כאשר המה דורכים בדרך ד' כראוי להטיל בהם ארס". הנה שמועה שמענו כי קמו כמה אנשים להסית את גיבורי החייל 'בני עליה' ולפתותם לנוס מהמערכה הכבירה הזו, ובדרכים עקלקלות מצאו להם דרך מילוט מן החיוב על הפטור, ראשית יש לדעת כי תוכניתם היא להוציא לשוק העבודה את בעלי הפטורים ואף ישנם ממונים על כך "כי חינם מזרה הרשת בעיני כל בעל כנף" משלי ג, ובחגיגה טז: "להיכן יצא אביי אמר לתרבות רעה רבא אמר יצא לעבודת המלך" "בני אל תלך בדרך איתם מנע רגלך מנתיבתם".

    ו. בסוטה מז: "והיה ככלות השוטרים לדבר אל העם ופקדו שרי צבאות בראש העם" ומעמידין זקיפין לפניהם ואחרים מאחוריהם וכשילין של ברזל בידיהן וכל המבקש לחזור הרשות בידו לקפח את שוקיו שתחילת ניסה נפילה שנאמר נס ישראל לפני פלישתים וגו'," וברמב"ם הל' מלכים פ"ז הט"ו "ומאחר שיכנס בקשרי המלחמה ישען על מקוה ישראל ומושיעו בעת צרה וידע שעל יחוד ד' הוא עושה מלחמה וישים נפשו בכפו ולא יירא ולא יפחד ולא יחשוב לא באשתו ולא בבניו אלא ימחה זכרונם מלבו ויפנה מכל דבר למלחמה, וכל המתחיל לחשוב ולהרהר במלחמה ומבהיל עצמו עובר בלא תעשה, שנאמר אל ירך לבבכם אל תיראו ואל תחפזו ואל תערצו מפניהם, ולא עוד אלא שכל דמי ישראל תלויים בצוארו, ואם לא נצח ולא עשה מלחמה בכל ליבו ובכל נפשו, הרי זה כמי ששפך דמי הכל, שנאמר ולא ימס את לבב אחיו כלבבו, והרי מפורש בקבלה ארור עושה מלאכת ד' רמיה וארור מונע חרבו מדם, וכל הנלחם בכל ליבו בלא פחד ותהיה כונתו לקדש את השם בלבד, מובטח לו שלא ימצא נזק ולא תגיעהו רעה, ויבנה לו בית נכון בישראל ויזכה לו ולבניו עד עולם ויזכה לחי העולם הבא, שנאמר כי עשה יעשה ד' לאדוני בית נאמן כי מלחמת השם אדוני נלחם ורעה לא תמצא בך וגו' והיתה נפש אדוני צרורה בצרור החיים את ד' אלוקיך".

    והלא כבר העיד בנו האיש רבינו הקדוש בעל האבי עזרי זיע"א כי על גיוס בני הישיבות יש למסור את הנפש כפשוטו, והדברים נמסרו במקהלות רבבות עמך בית ישראל בראשות מרנן ורבנן ובראשם מרנא הדרכי שמואל זיע"א ע"י תלמידו המובהק שר התורה הגאון האדיר מרן רבי ברוך שמואל הכהן דויטש שליט"א. וברש"י בראשית כ"ב ב "קח נא אין נא אלא לשון בקשה אמר לו בבקשה ממך עמוד לי בזה הנסיון שלא יאמרו הראשונות לא היה בהן ממש".

    ובירושלמי ברכות פ"ט ה"ה "תני רשב"י אומר אם ראית את הבריות שנתיאשו ידיהן מן התורה מאוד עמוד והתחזק בה ואתה מקבל שכר כולם"

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  8. התורה שלכם תביא רפואה וגאולה לעולם" כולנו מברכים אתכם ומודה לכם על התפילות ועל הלימוד ועל השקידה ועל החזקת העמדה בזמנים קשים כאלו.

    התורה שלכם תביא רפואה וגאולה לעולם כולנו מברכים אתכם ומודה לכם על התפילות ועל הלימוד ועל השקידה ועל החזקת העמדה בזמנים קשים כאלו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  9. חן חן לכם וטוב שאתם מביאים סיפורים כאלה דברים חיובים. תודה שאתם מביאים "מלחמת התורה - בריתחא דקדושה" כנסו....................

    חן חן לכם וטוב שאתם מביאים סיפורים כאלה דברים חיובים.
    תודה שאתם מביאים "מלחמת התורה – בריתחא דקדושה" ממש.

    לדעתי ולדעת כל גדולי ישראל ובפרט לדעת מרן "שר התורה" הצדיק הקדוש שליט"א, זה שמקיימים לימוד התורה "בְּשָׁכְבֵנוּ וּבְקוּמֵנוּ נָשִׂיחַ בְּחֻקֶּיךָ" ובפרט תורה של תינוקות של בית רבן, זו היא קידוש השם עצום. כדכתיב יְקָרָה הִיא מִפְּנִינִים, וְכָל חֲפָצֶיךָ לֹא יִשְׁווּ בָהּ. אֹרֶךְ יָמִים בִּימִינָהּ, בִּשְׂמֹאולָהּ עֹשֶׁר וְכָבוֹד. זו מלחמת מצווה.

    היא מלחמה שעל פי ההלכה חייבים לצאת אליה בכל כוחו, וזו מלחמת התורה!!!! "מלחמת התורה, בריתחא דקדושה". וזו "מלחמת מצווה" וגם "מלחמת רשות" ע"פ כללי התורה וע"פ כללי חז"ל הקדושים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב