"המשיח הגיע": אם הילד שנרצח על ידי אביו שחזרה בדמעות

משפחתו של הנער בן ה-14 שנרצח אמש בקריית גת סיפרו על היחסים הטובים בין האב החשוד ברצח לבנו, וטענו כי האב סבל ממצוקה נפשית,

משפחתו של הנער בן ה-14 שנרצח אמש בקריית גת סיפרו על היחסים הטובים בין האב החשוד ברצח לבנו, וטענו כי האב סבל ממצוקה נפשית, הם הוכו בהלם וכי מדובר במשפחה נורמטיבית לחלוטין. אם המשפחה, שהיתה בבית בזמן הרצח, סיפרה למשטרה על השתלשלות האירועים שהובילה אליו.

בשל מצוקה נפשית שחש לאחרונה בעקבות בעיה משפטית, הוא פנה לסיוע של מטפל אלטרנטיבי, שנתן לו כדורים שהשפיעו עליו באופן דרמטי. בני המשפחה הוסיפו כי בימים האחרונים הוא התלונן על הזיות. "את הדבר הזה הוא לא עשה", אמר דודו של הנער שנרצח לערוץ 12. "אולי הידים שלו עשו את זה, אבל לא הוא עשה את זה".

"לאחרונה היה לו איזה קושי כשהוא ניהל מאבק משפטי מול אדם מסוים, ואחריו הוא רצה קצת להתאושש עם טיפול", הסביר אחיו של האב החשוד ברצח. "אני מאמין שסביב זה הוא פנה כנראה למטפלים. אנחנו מבינים בעצם, מהנסיבות שאירעו בבית, שזה היה איזה שהוא סוג של התקף".

"זה הדבר האחרון שהיינו חושבים שיקרה עם האדם הזה", הסביר האח לערוץ 12. "זה היה אבא למופת, איש מסור". הוא ציין כי הוא היה בריא בנפשו "לכן הסיפור הזה כל כך לא נתפס ואנחנו חייבים להבין מה באמת היה פה", הוסיף. "היה ביניהם כזה קשר בריא. הוא ממש אהב אותו ודאג לו. היו שם חיים באמת מאושרים, בית תקין לחלוטין". מכרים אחרים סיפרו כי הוא הסתבך כלכלית בגלל הקורונה, משום שכל העסקים שלו היו בסין, ולכן נקלע למשבר נפשי.

אתמול, בסביבות השעה 23:00,האב החליט להיכנס לחדר של בנו, שישן באותה עת.האב נכנס לחדר ודקר אותו יותר מעשר דקירות, יצא מהבית, נמלט לחורשה שבקרבת מקום והסתתר שם. המשטרה סגרה על האזור ולכדה אותו. במקביל למעצרו של האב, הניסיונות של אנשי מד"א להציל את חיי בנו לא צלחו.

אם משפחה, שהיתה בבית בזמן הרצח של בנה, סיפרה למשטר. "לפני שבועיים הוא החל בטיפול של הפינוזה ובימים האחרונים הוא לא חש בטוב וגם לא יצא לעבודה", אמרה במהלך העדות שלה במשטרה. "אתמול בערב הוא נכנס לבדו למשרד שבחצר הבית, שמע מוזיקה בווליום גבוה במשך כמעט 50 דקות".

"ניסיתי להיכנס לחדר, לשאול מה קרה ולבקש שינמיך", המשיכה האם בתיאור האירועים. "כשיצא הוא אמר: 'המשיח הגיע, המשיח הגיע', הלך למטבח, לקח סכין ורץ לחדר של הילד שהיה עם פיג'מה וישן, היו צעקות. ניסיתי להפריד, צעקתי לו: 'הרגת את הילד'". המוקדן המשטרתי, שהיה איתה על הקו במשך כל אותו הזמן, הנחה אותה לקחת את הילדים ולהסתגר בחדר הסמוך, להתרחק מבעלה. אבל עבור הנער בן ה-14 הסוף היה אכזרי מאוד.

"התקשורת איתו לא פשוטה מטבע הדברים, להגיד שהוא הבין בדיוק מה קורה כרגע באולם בית המשפט זאת גם יומרה מאוד גדולה", אמר עורך דינו של האב.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יונית הסמולנית ימח שמך וזכרך אמן

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב