המשתתפים נדהמו מברכתו של מרן שר התורה • צפו

בסופ"ש האחרון נערך באולמי ג'ויה מיה בצומת נחשונים, כנס השקה יוקרתי לתוכנית הכפלה לפעילות הענפה של ארגון "רפואה ושמחה", בהשתתפות בכירי המשק, אישי ציבור, מנהלי הפעילות, וקהל רב אשר בא להוקיר את הארגון החשוב, ולהכפיל את העשייה המדהימה.
במשך שעה ארוכה קיבלו ראשי רפואה ושמחה את האורחים הרבים מכל קצוות הארץ, אשר נכנסו לחצר האולם שם המתינו להם ברים מפוארים וגדושים בבשר, דגים וכל מיני מטעמים.
לאחר נאום מרגש במיוחד של יו"ר ומייסד "רפואה ושמחה" הרב ישראל צישינסקי, אשר בו הרחיב על התפתחות הארגון מיום היווסדו לפני קרוב ל-20 שנה, ועד היום בו הוא מתנוסס בראש רשימת ארגוני החסד הגדולים בישראל, הוזמן מנכ"ל הארגון מאיר קווין לשאת את נאומו בפני המשתתפים, כאשר בתחילת דבריו הדהים את הציבור אשר לא נשאר אדיש.
"לפני שאתחיל הכנתי לכם הפתעה. מקובל ללכת לבקש ברכה להצלחת הקמפיין או הארגון. אני הלכתי לבקש את ברכת מרן שר התורה למשתתפי הערב הזה. ביקשתי ברכה שמי שיסייע לקמפיין ההכפלה זה יחזור אליו בכפולות. שימו לב מה ענה הרב:
לאחר ברכתו של מרן שר התורה, הוסיף הרב קווין והרחיב על פעילות הארגון. "בשנתיים האחרונות זינקה 'רפואה ושמחה' בזכותכם לקדמת הבמה של ארגוני החסד בארץ ובעולם. רואים את האמבולנסים שלנו מסיעים באהבה חולים ומוגבלים. הקמנו מחלקה להשאלת ציוד רפואי מיוחד שאין להשיג בשום מקום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *