המתנדבים העירוניים בביתר עילית עושים חיל

כשעושים משהו טוב, אין לשער לאן זה מגיע

עם תחילת ימי הקורונה, עיריית ביתר עילית והמרכז הקהילתי יצאו בקריאה לתושבי העיר להתמנות על קבוצת המתנדבים העירוניים ולהרבות בסיוע וערבות הדדית.

בתוך ימים ספורים כבר מתנה הקבוצה כ 200 מתנדבים ובסייעתא דשמיא ניתן מענה מהיר ויעיל לאלפי בקשות תושבים חולים ומבודדים, חלוקת סלי מזון לקראת חג הפסח, חלוקת אלפי מנות מבושלות לקשישים, שינוע תרופות וחבילות למלוניות קורונה ועוד…

עם החזרה ל"שגרת קורונה" ומתוך הכרה בחשיבות שימור קבוצת המתנדבים למען תושבי העיר גם בימים כתיקונם, שכן הוכח כי צרכי עמך מרובים, הגו במרכז הקהילתי מיזם מרגש למען הקשישים בעיר, אשר בימים אלו מקפידים במצוות "ונשמרתם" בשל היותם בקבוצת סיכון. בשיתוף פעולה עם עמותת "רפואה ושמחה – מחוברים און ליין" והקבוצה הייעודית "מחוברות און ליין – הקונדיטוריה", בכל יום שישי מחולקות ערכות ריחניות וטריות הכוללות חלה ועוגה לעשרות הקשישים בעיר בתוספת ברכה לקראת שבת המלכה. המאפים כמובן מעשה ידי המתנדבות והחלוקה נערכת על ידי מתנדבי הרכב המסורים.

וכשעושים משהו טוב, אין לשער לאן זה מגיע. חסד יסובבנו – פשוטו כמשמעו.

הרבה סיפורים מרגשים נרקמו על ידי המתנדבים. אחד מהם, מרגש ביותר, קרה ביום שישי האחרון ונביא אותו ממקור ראשון כפי שכתב לנו המתנדב. וזה לשונו:
"בואו תתרגשו יחד איתי. ה' מזכני כבר במשך שנים ארוכות לקום להתפלל נץ. יש אתנו איש יקר מבוגר מאוד, כל בוקר מגיע ראשון מסדר את בית כנסת ולא מכירים אותו יותר מזה. מכיר רק את שמו הפרטי אפילו איני יודע שם משפחתו. היום הוא בא מאושר ושמח מתמיד… מסיימים תפילה והוא ניגש אלי ומבקש ממני לבוא אתו למטבח. בדרך הוא אומר לי שהיום זו האזכרה של אשתו ולצערו הרב אין לו מה להביא לברכות, ואמר לי שלפני שהוא הלך לישון, הוא ביקש מאשתו מחילה שהוא לא יכול לעשות לה ברכות… אבל בבוקר הוא קם והוא רואה שקית עם חלה ועוגה ליד הדלת…
ואז הוא מביא לי שקית שלנו ששמנו לו ליד הדלת… תבינו מה אנחנו עושים!!! בזכות נשים צדקניות זו לא סתם אמירה או קלישאה זו מציאות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *