'הניו-יורק טיימס': המושלים נגד טראמפ והקורונה

"טראמפ מבצע אפליה ממשית בין המדינות התומכות בו, לאלו שאינן"

'הניו-יורק טיימס' מדווח, כי הרבה מושלים מרחבי הקשת הפוליטית,בארה"ב יוצאים בפומבי כנגד קביעת ממשל טראמפ כי "ארצות הברית מצוידת היטב ומוכנה בכדי להתמודד עם נגיף הקורונה ובמקביל להגדיל באופן משמעותי את מספר הנבדקים היומי".

לדבריהם, מדובר בכישלון ענק, כאשר נרשמת חוסר מוכנות אדירה מצד ממשל טראמפ.

במדינת ניו יורק – מרכז התפרצות הקורונה בארה"ב, ישנם לפחות 1,550 מקרי מוות, כך אמר אמש המושל אנדרו מ. קואמו, הוא גם התלונן ויצא נחרצות, כנגד מה שהוא מכנה: "גישת הטלאים" של המדינה למגיפה הקשה, בכך שאינה מספקת לו את כל האמצעים הדרושים והנחוצים נואשות, בכדי להתמודד עם השבר הגדול והאתגר שהנגיף מציב מולו.

"אתה פשוט מקבל טלפון שאומר לך: "ובכן, קליפורניה פשוט גברה עלייך", אמר מר קואומו, שמשוייך לדמוקרטים,שטוענים מזה זמן, שטראמפ מבצע אפליה ממשית בין המדינות התומכות בו, לאלו שאינן, מבחינת הגשת סיוע ואמצעים להתמודד עם הקורונה.

בתדריך החדשות היומי שלו, אמר קואומו: "זה כמו להיות ב- eBay עם 50 מדינות אחרות ולהציע הצעה על מאוורר."

לארי הוגן ממרילנד, רפובליקני, אמר כי מדינתו "עפה כמו עיוורת" במאבק נגד נגיף הקורונה, מכיוון שלאמונים על הבריאות לא היו מספיק בדיקות. כשנשאל במהלך ראיון על דבריו של הנשיא טראמפ שהצביעו על כך שמחסור כרוני בערכות בדיקה כבר לא מהווה בעיה בארצות הברית, מר הוגן לא הסס וענה: "כן, זה פשוט לא נכון."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *