הסוף לטרלול בטבריה? השימוע המכריע לרון קובי – היום

היום (שלישי)יתקיים שימוע לראש העיר רון קובי לאחר שלא הצליח להעביר את תקציב 2019 במועצה. השימוע יתקיים במשרד הפנים בירושלים, הלו"ז המלא

היום (שלישי)יתקיים שימוע לראש העיר רון קובי לאחר שלא הצליח להעביר את תקציב 2019 במועצה. השימוע יתקיים במשרד הפנים בירושלים.

בשעה 13.00 יופיעו 14 חברי המועצה (מלבד קובי) בפני בכירי משרד הפנים. במשך קצת יותר משעתיים הם ייטענו את טענותיהם בפני המשרד ויסבירו מדוע לא ראו לנכון להעביר את התקציב שקובי ניסה להעביר במועצה.

בשעה 15.30 יופיע קובי בעצמו מול ראשי משרד הפנים. הוא יסביר ויפרט בפניהם האם הוא ניסה לעשות הכל כולל הכל כדי שהתקציב יעבור. לדוגמא: דודיק אזולאי שלח בתחילת השנה מכתב(מייל) לרון קובי כחודשיים-שלושה לאחר שקובי נבחר,בו אזולאי מדגיש כי הוא אינו מבקש (או מוותר) מראש על השכר המגיע לו כסגן ראש עיר,ומוסיף וכותב כי הוא ישמח לשבת ולהיכנס למשא ומתן עם קובי כדי להצטרף לקואליציה.

. בסיום השימוע ילמדו במשרד הפנים את טענות הצדדים ויסכמו את ממצאי השימוע. כעבור שבוע-שבועיים יגיש משרד הפנים לשר זאב אלקין שנבחר על ידי הממשלה לעשות את השימוע לקובי את המלצות המשרד,ואלקין יחליט האם להדיח את קובי מתפקידו או להשאירו ולמנות לו מועצה ממונה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *