הסינגל של יונתן שינפלד לרגל חתונת אחותו – 'אחות קטנה'

הזמר והיוצר יונתן שינפלד בסינגל חדש בשם 'אחות קטנה' שכתב והלחין לרגל חתונת אחותו

הזמר והיוצר יונתן שינפלד בסינגל חדש בשם 'אחות קטנה' שכתב והלחין לרגל חתונת אחותו. אחרי הלהיט 'באתי לגני' שהפך להמנון החופות הפופולארי ביותר בשנתיים האחרונות, ושירים רבים נוספים שהפכו לנכסי צאן ברזל, שינפלד עושה זאת שוב ומוציא את 'אחות קטנה' שעתיד ללוות את החתנים והכלות ביום שמחתם. את השיר ביצע יונתן בחתונת אחותו שהתקיימה אתמול (שלישי) במלון 'Conrad' בדובאי.

"אחותי הצעירה התחתנה וזה אירוע שמטבע הדברים מרגש אותי מאד באופן אישי." מספר יונתן שינפלד, "חיפשתי זמן רב את המילים מתאימות בכדי לכתוב לה שיר. יום אחד פשוט עלו לי המילים הפשוטות והאמיתיות האלה, שהיא בעצם "אחות קטנה בין הבנים" ואנחנו מאחלים לה ומברכים אותה, "קומי צאי" לבנות את ביתך. אני מתרגש בכל פעם מחדש לשיר לכבוד חתן וכלה ולראות עוד בית שנבנה בישראל, ובמיוחד להוציא שיר נוסף לכבוד חתנים וכלות שאני מקווה שילווה עוד רבים ביום חופתם"

יונתן שינפלד שהפך בשנים האחרונות לאחד הקולות הרעננים והמקוריים במוזיקה החסידית, מביא את סגנונו הייחודי ליצירתו המוסיקלית ובכך פרץ את הדרך אל קדמת הבמה בעולם המוזיקה. את השיר 'אחות קטנה' עיבדו הצמד אלי קליין ואיצי ברי שחתומים גם על להיט הבכורה 'באתי לגני'. בימים אלה עובד שינפלד על אלבום חדש שעתיד לצאת במהלך השנה הקרובה בהפקתו של מנהלו האישי דוד פדידה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *