הסיפור שמזעזע את מודיעין עילית: מה סיפרה האישה שנדקרה לחוקרים?

האישה שנדקרה התעוררה בבית החולים והגיבה לרופאים, היא עדיין במצב קשה אך לחוקרי המשטרה היא אמרה כי זה היה סוג של "טירוף רגעי" והיא עצמה מתקשה להבין למה הוא עשה את זה

חוקרי המשטרה עדיין לא מצליחים לפענח את נסיבות מקרה הדקירה של האשה במודיעין עילית. מעצרו של הבעל הוארך היום (רביעי) שקפץ מהקומה השביעית הוארך בפעם השנייה.

כפי שדיווחנו אמש ב'אקטואליק' האישה שנדקרה התעוררה בבית החולים והגיבה לרופאים, היא עדיין במצב קשה אך לחוקרי המשטרה היא אמרה כי זה היה סוג של "טירוף רגעי" והיא עצמה מתקשה להבין למה הוא עשה את זה, וכי לא היה לו עבר אלים., כך דיווח משה נוסאם בחדשות 12.

הבעל, שמצבו הוגדר בתחילה אנוש, מתחיל להתאושש. כעת הוא כבר מצוי בהכרה מלאה אך מדבר דברים שלא נשמעים הגיונים, בית המשפט הורה היום לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

רשויות הרווחה אין שום רישום או תיעוד על פנייה מכל סוג שהוא מצד הזוג. גם השכנים לא תיארו מריבות או צעקות בין בני הזוג.

כמה ימים לאחר המקרה המזעזע, האשה החרדית שנמצאה במצב קשה ככל הנראה על במודיעין עילית התעוררה והיא מגיבה לרופאיה, כך נודע ל'אקטואליק'.

גורמי רפואה שטיפלו בשעת מעשה באשה, סיפרו כי כמה ימים לאחר ששכבה ללא הכרה במצב אנוש, היא התעוררה בבית החולים שיבא בתל השומר, כל פרט מעבר וידוע לנו נאסר לפרסום.

כזכור, בשבת בצהרים הוזעקו כוחות משטרה והצלה למודיעין עילית , בעקבות קריאה על גבר שנפל מקומה שביעית, כוחות שהגיעו למקום מצאו את הצעיר שהוא פצוע במצב אנוש, אך אתמול בחצות הגיע מידע מבית החולים לידי הצוותים הרפואיים שטיפלו כי הוא התאושש ומוגדר כעת במצב קל. בסריקות שערכו בבניין נמצאה בדירה צעירה שסימני דקירה בכל חלקי גופה ופונתה במצב אנוש .

חוקרי מז"פ שהיו במקום טיפלו בזירה הקשה עד שעות הלילה המאוחרות, המראה שנגלה לעיניהם זעזע את החוקרים המנוסים. לכתב אקטואליק אמר אחד החוקרים כי "לגבר הדוקר יהיה הרבה מה לספר בבית המשפט".

ל'אקטואליק' נודע כי מדובר בזוג צעיר ממוצא רוסי שחזרו בתשובה ושכרו דירה בעיר, הבעל דקר את אשתו ונפל מקומה שביעית אל מרפסת בקומה 1 שם צנח על בד ברזנט שגרם למזער את עוצמת הפגיעה. להפתעת הרפואים בשיבא הוא התעורר מוקדם מהצפוי והגיב לצוות הרפואי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *