הסערה הבאה בטבריה: ביום חמישי יתקיים מצעד התועבה

ראש עיריית טבריה, רון קובי, מתכנן לקיים ביום חמישי הקרוב בעיר מצעד תועבה בעיר. החרדים מוחים בדרכם – אבל יתעלמו מהמצעד בשעת קיומו. חברי המועצה ל'אקטואליק': "די במחאה שעשינו בישיבת המועצה. לא להיגרר לפרובוקציות"

ביום חמישי השבוע מתכנן רון קובי, ראש עיריית טבריה, לערוך לראשונה את מצעד התועבה בעיר הקודש טבריה, ולעורר בפרובוקציה מתוכננת היטב את תושבי העיר החרדים.

בישיבת המועצה האחרונה דיבר בכאב יו"ר ש"ס בטבריה, חבר המעוצה יוסי אוקנין, על כך שרון קובי החליט לתלות את הדגל של "הגאווה" בבנין העירייה, מול בית הכנסת המפורסם, השטיבלא'ך של הרב אויערבאך בעיר.

"למה דווקא לעשות להכעיס? למה דווקא בתוך הקריה החרדית מול בית הכנסת?", שאל אוקנין.

עם זאת, אומר לנו כעת אוקנין, "אסור לציבור החרדי להיגרר אחריו ולא להתלהם. זה מה שראש העיר מחפש".

גם חבר המעוצה דודיק אוזלאי אומר ל'אקטואליק': "בדחילו ורחימו, אני מבקש שלא להיגרר לפרובוקציות של רון קובי בעניין הזה שיתקיים השבוע ברחבת המדיד בטיילת העיר. רון קובי בכוונת מכוון עושה הכל כדי שנפגין נגדו, ואז יעשה מטעמים והון פוליטי בתקשורת המקומית והארצית. די במה שאנחנו עושים בשולחן מועצת העיר", טען אזולאי.

נשות טבריה אף נקראו בצו השעה למעמד תפילה נגד המצעד.

בעיר פורסם כי "בהוראת כבוד קדושת הרב דב הכהן קוק שליט"א, תתקיים עצרת תפילה לישועה ורחמים, ביום המסוגל לתפילה יום פטירת רבי יונתן בן עוזיאל זיע"א.

"במעמד רוחני מרגש כל נשות טבריה מתאחדות יחד בתפילה ותחינה מעומק לב לעורר רחמי שמיים על כלל ישראל ולביטול גזרות קשות חולי מכאוב וצער מעלינו ומעל כל ישראל, ולבקשת ישועה ורחמים ממעונך, ושתבשר לנו אלוקינו בשורות טובות ישועות ונחמות".

תוביל את המעמד הקדוש כבוד הרבנית לאה קוק תליט"א.

מעמד הנשים יתקיים ביום חמישי בשעה 19:30 במתחם ציון התנא האלוקי רבי עקיבא בן יוסף זיע"א.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *