הסתה פרועה מבית נתב"ג: "פחות בטוח לקנות חלות בויז'ניץ מאשר לנסוע לקפריסין"

דובר רשות שדות התעופה התייחס לפתיחה המחודשת של שמי ישראל והסית נגד הציבור החרדי כי: "נשכנע שהרבה פחות בטוח לקנות חלות בווז'ניץ בבני ברק מאשר לנסוע לקפריסין או לאחד האיים ביוון שם יש אפס קורונה"

על רקע החשיבה להחזרת הטיסות לישראל ע"פ מתווה שיקבע אלו מדינות עומדות בתקן של שמירה מהקורונה וממיעוט חולים מאומתים, דובר רשות שדות התעופה התבטא בצורה שנשמעת כהסתה לכל דבר במהלך שידור ברדיו 103.

בראיון שהעניק דוברת רשות שדות התעופה בנושא הפתיחה המחודשת של שמי ישראל הסית ואמר כי: "אולי נצליח להוציא את העגלה מהבוץ ונשכנע שהרבה פחות בטוח לקנות חלות בווז'ניץ בבני ברק מאשר לנסוע לקפריסין או לאחד האיים ביוון שם יש אפס קורונה".

בנוסף אמר: "כל עוד קיימת – חובת הבידוד, לא נכנסים למדינת ישראל בעלי דרכונים זרים, והדבר השלישי והחשוב זה לנסות להוביל פה פתיחת מעבדה שתבדוק קורונה, סרולוגית, מטושים או בדיקות דם ביציאה ובכניסה – העסק לא יזוז".

יצוין כי אין זו הפעם הראשונה שפקדי ציבור בכיראים מתבטאים כנגד מגזר שלם ויוצרים הסתה פרועה שממנה משתמעת כי החרדים הינם מפיצי מחלות וזאת למרות שבימים האחרונים רואים שאין חולים מהעיר בני ברק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *