העבריינים שמהלכים אימים על מקבלי ההחלטות בעיריית ב"ב

בשבועיים האחרונים מנסים גורמים עבריינים, המוכרים היטב לגורמי האכיפה והפיקוח, לכפות על העירייה לכלול אותם במסגרות ובפעילויות עבור בני הנוער, בעוד פעילויות אלה נעשות בכדי להרחיק את הנוער מאותם עברייניםף נכתב בהודעה חריפה מעיריית בני ברק. כל הפרטים

בכדי להלך אימים על רכזי הנוער ומקבלי ההחלטות, איימו  גורמים עבריינים המוכרים היטב, כי יחוללו מעשי וונדליזים בעיר, יתעדו את המעשים ויציגום כביכול כמחדלים של האחראים על תחום הנוער, כאשר בידם השניה הם מציבים סל דרישות שעיקרן שילובם במסגרות הנוער, שהוקמו בגללם…כך מפרסמת עיריית בני ברק.

בהודעה חריפה נאמר: רכזי הנוער סירבו לכל משא ומתן עם אותם עבריינים וקיבלו את מלא התמיכה והגיבוי לכך מראש העיר, מנכ"ל העירייה וכל הגורמים האחראים על נושא הנוער בעיר. העיר תוכל לסבול פחים הפוכים, אך לא תסכים לקבל שליטה של גורמים עבריניים על מערכת ההחלטות ובוודאי שלא הנצחת החיבור ביניהם לבין בני הנוער.

זאת ועוד, עיריית בני ברק העבירה לגורמי האכיפה את כלל תיעודי המצלמות הפרוסות היטב ברחבי העיר, עדויות ומלא הפרטים, ובמקביל הוסיפה צוותי תגבור באמצעות חברת האבטחה העירונית, במטרה להביא לעצירת מקרי תקיפה אלו ולהדברת ניסיונות פסולים אלו של גרירת העיר ותושביה למחוזות פסולים של הפעלת כח לצרכים אישיים פסולים.

מאות בני הנוער בעיר ממכלול המסגרות אינם קשורים למעשים מעין אלה. לא מדובר בנוער ובשוליים. מדובר בבגירים בודדים על הרצף העברייני המנסים להתכסות בהגדרות אלו לצורך רצונם לשלוט על צעירים תועים ודירדורם לפי פחת.

לא יקום ולא יהיה! אנו מצרים בפני תושבי העיר, מודים על אורך רוח עד לפתרון כולל על ידי משטרת ישראל בימים הקרובים. נכתב לסיום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *