מזוויע: העיתונאית הישראלית היחידה בבוצ'ה, בין ערימות הגופות וההרס שהשאירו הרוסים. קשה לצפיה

הטבח בבוצ'ה: שליחת כאן חדשות הדס גרינברג, העיתונאית הישראלית היחידה בבוצ'ה, בין ערימות הגופות וההרס שהשאיר הצבא הרוסי "אנשים שהיו בדרכם לקניות נורו למוות"

התמונות שמזעזעות את העולם: הדס גרינברג הגיעה לעיר האוקראינית אחרי נטישת הכוחות הרוסיים. היא ראתה את ההרס הנורא במקום, שמעה את העדויות על הטבח הקשה שעשו הרוסים במקום, כביש המוות שבו נורו למוות אזרחים שניסו להימלט והטנקים הרוסיים ההרוסים שנשארו.

שליחת כאן חדשות הדס גרינברג, העיתונאית הישראלית היחידה בבוצ'ה, נכנסה (ראשון) לעיירה שבה דווח על טבח קשה שבוצע, והביאה בחדשות הערב תיעוד בלעדי של הזוועות בעיר שזעזעו את העולם.

בתיעוד רואים את ערימות הגופות שנמצאו בקבר אחים גדול שנחפר בעיירה, הכאוס וההרס שהשאיר הצבא הרוסי. התושבים במקום סיפרו לגרינברג על אנשים שהיו בדרכם לקניות ונורו למוות.

“גופות עם ידיים קשורות, שנורו בראשן על ידי חיילים רוסים, שוכבות ברחובות בוצ’ה”, צייץ יועצו של הנשיא זלנסקי מיכאילו פודוליאק. “האנשים האלה לא היו בצבא, לא היה להם נשק, הם לא היוו כל סכנה. כמה עוד מקרים כאלה קורים בדיוק עכשיו בשטחים הכבושים? רוסיה מנהלת מלחמה להשמדת אוקראינה”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *