העסק הנבחר לשנת 2019 באירוע לנשות עסקים בבני ברק

נשים ועסקים נפגשו ביחד ביום שני השבוע באירוע של עיתון משפחה באולם כתר הרימון בבני ברק, באירוע קיבלו נשות העסקים טיפים ותובנות לניהול נכון של העסק. הרצאות ניתנו על ידי מתחם 'טד', שהעביר כלים מקצועיים והעצמה עסקית למשתתפות האירוע. בהרצאות קצרות ומתומצתות העבירו מרצים מהשורה הראשונה של עולם העסקים מסרים חזקים אשר ביכולתם לקדם את בעלת העסק בצורה משמעותית, הן מבחינה עסקית והן מבחינה אישית

אלף מאתיים נשות עסקים ויזמיות חרדיות נפגשו אמש (יום ב') במפגש עסקי יוקרתי שיזמה והפיקה מחלקת האירועים מבית עיתון 'משפחה'. זו השנה החמישית שמחלקת האירועים של עיתון משפחה מפיקה אירוע שנועד להעניק לאישה החרדית כלים מקצועיים לקידום ופיתוח לצד חווית פנאי מרתקת ומעצימה

חלקו הראשון של האירוע החל באולם קבלת פנים מפואר, שנועד לאפשר מינגלינגפורה וחיבורים עסקיים בין בעלות העסק. קבלת הפנים לוותה בבופה בשרי עשיר עמדות מקצועיות, דוכנים עם מוצרים שונים לאשת העסקים החרדית ובמתחם מעוצב עם פרטי לבוש המותאמים לזירה העסקית – חרדית.

בחלקו השני של הערב, הציגה מחלקת האירועים של עיתון משפחה מתחם הרצאות 'טד', שנתן כלים מקצועיים והעצמה עסקית למשתתפות האירוע. בהרצאות קצרות ומתומצתות העבירו מרצים מהשורה הראשונה של עולם העסקים מסרים חזקים אשר ביכולתם לקדם את בעלת העסק בצורה משמעותית, הן מבחינה עסקית והן מבחינה אישית.

רחל לויטן עיתון משפחה // צילום: עזרא טרבלסי
צילום: עזרא טרבלסי

מר יונתן לוי, יזם הייטק ומומחה ליצירתיות וחדשנות, פתח את הרצאת הטד הראשונה. לוי דיבר על הדרך בה כל אשת עסקים יכולה להכניס חדשנות ויצירתיות בעסק. הוא ציין כי הרעיונות המובילים בעולם העסקים לא נוצרו בתנאי מעבדה אלא מתוך התנסות בשטח ותנאי לחץ קיצוניים. "המוצרים המנצחים המוכרים בעולם צמחו תוך כדי תנועה של העסק", אמר לוי וחלק עם נשות העסקים שלושה הרגלים פרקטיים שיאפשרו לעסק לצמוח.

יונתן לוין // צילום: עזרא טרבלסי

להרצאת ה'טד' השנייה, עלתה הגב' חוה לבקוביץ, מנהלת סניף בנק 'לאומי'. לבקוביץ דיברה על דרכי התנהלות יעילים והישגיים עם הבנק.

לבקוביץ ניסחה טיפים ומשפטי מפתח החשובים לכל עסק בקשריו עם הבנק. "תנו דיווח אמין לבנק, יידעו אותו בשינויים בעסק, נהלו משא ומתן על עמלות בצורה נכונה, קחו הלוואה חד פעמית לצורך השקעה ואל תסתמכו על האשראי הקבוע" אמר לבקוביץ וסיכמה: "התנהלות נכונה עם הבנק תאפשר לכם להשיג יותר ובעיקר לחוש כי הבנק שותף לדרך ולהצלחה העסקית".

צילום: עזרא טרבלסי

להרצאת ה'טד' השלישית עלתה חלי ממן, מייסדת רשת קבוצות תמיכה להרזיה. ששמה הפך לשם נרדף בקהלים המבקשים שינוי.

בראשית דבריה שתפה ממן את הקהל בסיפורה האישי, תוך התייחסות לתחילת דרכה בעולם העסקים. "התחלתי בקטן, ושאפתי לגדולות. זו הגישה שהובילה אותי לאימפריה רבתי".

האג'נדה העסקית של ממן גורסת שהכוח החזק ביותר שמאפשר הצלחה הוא כוח האמונה. "לכל אחת מאתנו חלום משלה, וחלומות מספרים רק למי שאוהב אותך, אמרה לי אמא" אמרה ממן, "רק מי שמאמין בעצמו וביכולת שלו יוכל להאמין גם בך. את האיש הזה, שתפי בחלומך. מצאי אדם כזה, בחברות או בתשלום".

ממן הדגישה שלא כל הכנסה של עסק נמדדת בכסף מזומן. ישנן הכנסות עוקפות כמו שיח ציבורי חיובי שמשרת את בעלת העסק יותר מכל פרסומת אחרת. "בעולם מוצף ידע כמו שלנו – אל תפחדו להעניק מידע. האנשים שיקבלו מכם ידע בחינם יהפכו לשגרירים הטובים ביותר שיביאו לכם לקוחות רבים לעסק".

חלי ממן // צילום: עזרא טרבלסי

חלי הציפה את המשולש המוכר לכולנו: בית, עסק ומצפון והבטיחה שהדבר הטוב ביותר לילדים הוא אימא מתפתחת, צומחת, מאושרת ומלאת סיפוק מאימא מתוסכלת שאינה מגשימה את חלומותיה.

בסיום הרצאות ה'טד', עברו המשתתפות לאולם המרכזי, להמשך ערב של העצמה וצמיחה.

במתחם השלישי, באולם המרכזי של אולמי 'כתר הרימון', המתינה חווית פנאי, סביב שולחנות עגולים וארוחת ערב מוקפדת.

החוויה כללה פסקאות 'דיבור' שהוגשו על ידי הגב' דנה ורון, ששילבה לאורך האירוע קטעי דיבור רצופי תובנות בעלות זיקה לעולמות התוכן של האישה החרדית המשלבת עסקים מצליחים ומשפחה.

ורון הציפה את נקודות משמעותיות, והזכירה כי חוקי ליפול אך אל תשכח לקום, בחר בנכון וראוי ולא במתחשק, ועוד. ה'דיבור' היה מלא בהעצמה ובייחודיות.

גולת הכותרת של הערב, הייתה בגמר מרגש לתחרות 'העסק המצטיין' לשנת 2019. אל הגמר עלו עשר עסקים שנבחרו בקפידה, וענו על פרמטרים בתחום המיתוג והמותג העסקי. שלושת הזוכות בגמר, נבחרו על ידי קהל של עשרות אלפי קוראות על ידי הצבעות טלפוניות. הזוכות עלו לבמה, וקבלו פרסים יקרי ערך.

אתנחתות מוזיקליות הוגשו על ידי האומנית עדנה גיאת.

מחלקת האירועים דאגה לאפשר לכל אחת מהמשתתפות לצבור כלים לצמיחת העסק וליהנות מחוויית פנאי איכותית.

בימים אלה נערכת מחלקת האירועים של עיתון 'משפחה'  לאירוע הבא בסימן הורות ומשפחה "אמא יש רק אחת".

צילום: עזרא טרבלסי
צילום: עזרא טרבלסי

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *