הערב בבני ברק: נתניהו ייפגש עם הרב מאזוז

ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע למעונו של הרב מאזוז בבני ברק בסביבות השעה 22:30 לאחר הכינוס הגדול של הליכוד בפתח תקווה. הרב מאזוז לא צפוי כנראה להכריע בעניין תמיכתו באחד המועמדים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע למעונו של הרב מאזוז בבני ברק בסביבות השעה 22:30 לאחר הכינוס הגדול של הליכוד בפתח תקווה. הרב מאזוז לא צפוי כנראה להכריע בעניין תמיכתו באחד המועמדים. מחוץ לישיבה ממתינים מאות מתקהלים. השבכ הטיל עוצר על כל האיזור.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לחרוך את השטח ואתמול הוא סייר במספר ערים, בהם: חיפה, נהריה חולון וכפר חב"ד. נתניהו השתתף בהתוועדות המרכזית לכבוד חג הגאולה י”ט בכסלו והתקבל באהדה עצומה.

נתניהו שהתקבל בהתלהבות עצומה סיפר: “אני מאוד מתרגש כשאני רואה את החסידים. מזכיר לי את הפגישה עם הרבי”, אמר נתניהו שזכה לקריאות עידוד מהקהל ששר לו את 'ופרצת ימה וקדמה ולבנימין אמר'.

ראש הממשלה תיאר להמונים את הפגישה עם הרבי – ואמר: “הרבי ריגש אותי עד מאוד. הרבי אמר לי שאתה הולך לבית השקר הנצחי – כפי שקרא לאו”ם, תדליק את הנר של העם היהודי. לפני כמה שנים סיפרתי את הסיפור של הרבי על במת האו”ם והרגשתי שוב את הקשר עם הרבי. לא גבה ליבי, אבל גם לא הרכנתי ראש. אני בן לעם היהודי!”

נתניהו הציג פתק שקיבל מחבר שלו בו כתב לו כי ראשי תיבות 'מחל' – זה משיח חייב לבוא”.

העיתונאי אטילה שומפלבי שמזוהה בדרך כלל בצד השמאלי של המפה הפוליטית יצא מגדרו ותיאר את הסחף במעוזי הליכוד ,"הטמפו של נתניהו מטורף, נדיר. האיש בן 70. ראש ממשלה. תיקים פליליים. מדינה לנהל. הוא באטרף. ארבעה כנסים ביום. נהריה. חיפה. כפר חב"ד. אלוקים יודע איפה הוא עוד היה. האולמות מפוצצים."

העיתונאי יוסי אליטוב כתב: "יהודי בן 70 קם בבוקר חורפי, חורש את הארץ לאורכה ולרוחבה ונועל את היום לקראת חצות, ברעננות של חתן בר מצווה עליז ושמח. אין דברים כאלו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יד אחת

    על אלה אני בוכיה 70 שנות מרידה ציונית במלכות שמים, ועקירת התורה הריסת הדת והשבת ושריפת עשרות נשמות ישראל בצבא השמד.

    ומתרבים כל יום הגזירות:
    *בהעברה על הדת
    *בחינוך לשמד לרבבות ילדי ישראל
    *אפי’ מתערבים בבתי חינוך החרדים
    *ובגזירות גיוס השמד לבנים ובנות בכפיה – ובפיתויים נוראים
    *בחילולי שבת קודש
    *בחילולי יו”ט
    *בחיטוטי שכבי
    *ביטול התורה הקדושה
    *ופרסומי שחץ ברחובות קריה, ועוד ועוד ועוד וכו’ וכו’ וכו'……………

    חובה עלינו ביום זה להתפלל ולעורר רחמים רבים כאו”א כפי יכלתו, לבקש על כבוד שמים להעביר גלולים מן הארץ, וכל בני בשר יקראו בשמך, ולביטול כל הגזירות הנוראות נגד יהודים החרדים לדבר ד’, וגם להתאבל ולקונן ביום זה לקיים (הושע פרק ט) אל תשמח ישראל אל גיל בעמים”.

    בהתקרב יום המר והנמהר, יום בו הניפו הציונים דגל המרד במלכות שמים, וכאשר הניפו את חרב השמד והעבירו על הדת את עם ד', ופשטו טלפיהם לצוד ברשתם בצבאם הטמא בחורי ואברכי ישראל אשר כל באיה לא ישובון, כאשר כל הצבא מיוסד על העברת פי ד' ונגד השלוש שבועות, ובנוסף לזה מיוסד לעבור על ג' עבירות החמורות, ולדאבונינו הרב פרצו פרצות גדולות בתוך עם ד' כאשר יום יום שומעים על מקרים מזעזעים של צידת נפשות טהורות לכבשוני השמד הן בכפי' והן בפיתוי רח"ל, וכהיום נימוקים בכלא הצבאי בחורים ואברכים אשר סירבו להשתמד בצבא הטמא, וקול דמיהם זועקים אלינו מבתי הכלא, וכמו“כ בשאר הגזירות גזירת החינוך אשר הם מתערבים ונכנסים תוך תוך אל המוסדות החרדים ומכניסים שם את ארסם הטמא לטמא את בני ובנות ישראל, ושאר גזירותיהם אשר מתחדשים בעוה"ר, ואיככה נוכל להחריש בעת קשה כזו?! בהתקרב יום אידם הטמא ה' אייר.

    ועל זה כל אחד יתפלל מקירות לבו, לביטול כח הרע מזרע עמלק, וכל הרשעה כולה כעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ בהתגלות כבוד שמים בביאת משיח צדקנו ופדות נפשנו בב”א. כמו כן, יתקיים מנינים תפילה עם אמירת ‘עננו’ לאלו המתענים, ויה”ר שהמדינה הציונית תתבטל בקרוב ממש ובמהרה ממש, אמן.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב