הערב במרוקו: התרת קללות עולמית בציון רבי חיים פינטו זי"ע

בשידור וידאו חי: בהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו

הערב, יום ראשון, בשעה 21:00, יתקיים מעמד מיוחד של 'התרת קללות העולמית' במעמד האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א, בציונו של סבו הצדיק רבי חיים פינטו הקטן זצוק"ל בבית העלמין הישן בעיר קזבלנקה, מרוקו. 

המעמד יועבר בשידור וידאו חי ברשתות החברתיות ובאתרים המובחרים וצפויים להשתתף בו אלפים רבים מכל רחבי העולם.

בדברים שאמר האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו הוא קרא לכל אחד ואחד להשתתף מרחוק במעמד וזאת כדי לבטל את רוע הגזירה ואת הסכנה הפוקדת את העולם בעת האחרונה.

"זה הזמן, שעת צרה ליעקב, נתאחד כולם, ונעשה התרת קללות כללית לכל עם ישראל", אמר האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, "וכל דבר שהכלל עושה – עושה רעש גדול בשמים, ברוב עם הדרת מלך".

האדמו"ר הסביר את מעלת התרת הקללות כדי לבטל את הסכנה: "רבינו ה'כף החיים' אומר שאם מישהו קילל את השני, ישנן שתי דרכים איך להוריד את הקללה, דרך אחת, שהאדם יעשה התרת קללות ודרך שנייה שהאדם ילך לאדם שקילל אותו ויבקש ממנו שיברך אותו".

"לכן", המשיך האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, "בעזרת ה' ביום ראשון בשעה 7, שעון מרוקו, על הקבר של הסבא הגדול רבי חיים פינטו, שעל קברו כתוב ש'היו לו ענינים עם אליהו הנביא' – נעמוד ונעשה התרת קללות לכל עם ישראל וכולנו נהיה כאיש אחד בלב אחד".

האדמו"ר הוסיף שבזכות התרת הקללות, "הקדוש ברוך הוא ישמע את זעקת הרבים, ואת מאות האלפים שיתחברו יחד בנפש להתרת קללות", כמו"כ הורה הרב פינטו שבעת התרת הקללות "כל אחד יברך בפה ובלב את כל האנשים שהוא קילל אותם בעבר או הוציא את דיבתם רעה או קיטרג עליהם וכך נקיים את דברי רבינו הכף החיים ונמתיק את הדינים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *