הערב ב-20:00: ההודעה הדרמטית של בנט

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, יישא היום (א׳) הצהרה לתקשורת בשעה 20:00 במשכן הכנסת. בהצהרה הוא מתכוון להודיע כי הוא מקבל את הצעתו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד וישמש כראש ממשלת השינוי בשנתיים הראשונות.

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, יישא היום (א׳) הצהרה לתקשורת בשעה 20:00 במשכן הכנסת. בהצהרה הוא מתכוון להודיע כי הוא מקבל את הצעתו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד וישמש כראש ממשלת השינוי בשנתיים הראשונות. לפי דיווחים מתוך ישיבת הסיעה, שקד גיבתה את בנט ואמרה שסער לא מוכן לבוא לממשלה, ולא נראה שיהיו עריקים. בנט צפוי לנאום ללא מתן אפשרות לעיתונאים לשאול לשאלות

*  יו”ר התנועה, נפתלי בנט, הציג בפני חברי הכנסת את אירועי הימים האחרונים ואת מאמציו להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בישראל.

“הסיעה מגבה פה אחד את בנט במאמציו להקמת הממשלה ולמניעת בחירות חמישיות. תיתכן הערב הצהרה לתקשורת, פרטים בהמשך.”, נמסר מימינה.

בנט אמר לחברי המפלגה בסיעה כי הוא מתכוון להיכנס לממשל השינוי: “תוך כדי המו״מ עם ממשלת השינוי ביבי הבטיח עריקים, ואז באנו – ופתאום יום אחד הם חולים, יום אחד לא זמינים, יום אחד לא עונים. האמת היא – שפשוט אין אף אחד. אני מדבר עם אנשים בימין, שכלתנית אנשים מבינים בדיוק את המצב.”

בנט אמר עוד לחברי סיעתו: “מנהיגות זה לקחת אחריות, לא לברוח. יש לנו קווים אדומים ונעמוד עליהם. לא נמסור שטחים ולא נפגע בזהות היהודית של מדינת ישראל. הכי קל היה לי להתבצר ולשפוך נפט ולהלהיט עוד, כמו אחרים. ככה נפרק את המדינה.”

בנט אמר עוד בישיבת הסיעה:”אנחנו יוצאים All in לספר את הסיפור, רגע לפני תהום למדינת ישראל ולימין, כי במקרה הטוב נגיע שוב למבוי סתום ובמקרה הרע בחירות חמישיות יביאו כאוס.
אני לא זוכר אף פעם שפוליטיקה העסיקה כ״כ את הציבור, זה לא אמור להיות ככה. זה רגע לשים את טובת המדינה מעל הכל.”

*ח"כ ניר אורבך אומר: או שאצביע בעד או שאתפטר מהכנסת. מעשה שיקלי לא על הפרק. אם אורבך מתפטר הוא מכניס את שירלי פינטו שהיא מקורבת לבנט וכנראה תצביע בעד.*

*למרות שראש הממשלה הציע ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער לשמש כראש ממשלה, סער הגיב ב"התעלמו מהספינים", סער הבהיר כי לא ייכנס לממשלה עם נתניהו. "עמדתנו ומחוייבותנו היתה ונותרה: החלפת שלטון נתניהו. בהתאם לכך נמשיך לפעול. המלצה חמה לימים הקרובים: התעלמו מספינים".
הצטרפו לשידור החי בערוץ 12:

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *