הפגנת הפלג יוצאת משליטה: שוטר ירה באוויר באמצע רחוב חזון איש

לפני זמן קצר שלף שוטר אקדח במהלך הפגנת הפלג הירושלמי בעקבות החלטת המדינה לסגור את המוסדות בימי הסגר, וירה באוויר.

לפני זמן קצר שלף שוטר אקדח במהלך הפגנת הפלג הירושלמי בעקבות החלטת המדינה לסגור את המוסדות בימי הסגר, וירה באוויר.

המשטרה מסרה כי שוטר ביצע ירי באוויר במהלך אכיפת תקנות קורונה בבני ברק לאחר שיודו לעברו אבנים, אלא שבתיעוד שפורסם נראה  השוטר נדחף על ידי מפגינים.

לפני זמן קצר במהלך פעילות מבצעית לאכיפת תקנות קורונה בעיר בני ברק, החלה התקהלות המונית של תושבי המקום סביב השוטרים, תוך ידוי אבנים לעברם.

בתוך כך, השוטרים חשו סכנה לחייהם ולפיכך אחד השוטרים ביצע ירי באוויר.

בפלג הירושלמי מסרו כי בעקבות החלטת השלטונות להצר את צעדיהם של הציבור החרדי בכל דרך, תוך שימוש בשיטות אלימות ואפלות השמורות למשטרים שחשבנו שנעלמו מהעולם, ובעקבות ההתנכלות המכוונת והמבישה לבתי הכנסת, תלמודי התורה והישיבות, שהם סלע קיומו של עם ישראל.

צילומים: מחאות החרדים

מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי אשר דויטש שליט"א הורה לקיים מחאה נגד מהלכים נפשעים אלו, ולהודיע בשער בת רבים, כי לא ניתן להשתיק את קול התורה והתפילה מעם ישראל.

המחאה תתחיל בדקות אלו בצומת הרחובות רבי עקיבא – הרב שך, סמוך לבית הכנסת איצקוביץ, ותמשיך ותתפרס ככל הניתן למקומות נוספים.

המשטרה מרה יותר מוקדם, כוחות המשטרה פועלים החל משעות הבוקר המוקדמות סמוך למוסד גרודנא באשדוד ומונעים את קיום הלימודים במקום בניגוד להנחיות.

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רונן אבניאלי, נמצא במקום ומפקד על כוחות המשטרה.

בתוך כך, כמה עשרות שהגיעו למקום, ניסו להיכנס בכוח לתוך המתחם, התעמתו עם השוטרים, גרמו נזק לגדר המקיפה את המתחם ולפציעתם של 4 שוטרים.

גם בשעה זו, מפרי הסדר חוסמים ציר תנועה ומתעמתים עם השוטרים, שעצרו עד כה 4 חשודים שזוהו כמי שהפרו את הסדר הציבורי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *