הפוליטיקאים החרדים מתערבים: "מחפשים עדי ראיה"

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן שוחח בשעה זו עם הורי הנער שהותקף בברוטאליות בידי שוטרי מג”ב ונפגע בפניו. גם פרוש ואייכלר נכנסו לעובי הקורה

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן שוחח בשעה זו עם הורי הנער שהותקף בברוטאליות בידי שוטרי מג”ב ונפגע בפניו.

סגן השר ליצמן התעניין בשלומו ובמצבו הרפואי, חיזק את בני המשפחה והבהיר כי המקרה המזעזע לא יירד מסדר היום עד שהאשמים יתנו את דינם על כך.

“הודעתי למשטרה כי תיעוד המקרה הקשה מוכיח מעל לכל ספק שמדובר בהתנפלות מיותרת תוך התעללות בחסר ישע. זהו מקרה חמור שאין לעבור עליו לסדר היום”, דברי סגן שר הבריאות להורי הנער שהותקף.

מלשכת סגן השר פרוש נמסר כי לאור תגובת המשטרה והחשש שהמקרה החמור של הכאת הנער בירושלים יטויח והאחראים לא יתנו את הדין, אנו קוראים לעדי ראיה למקרה המזעזע לפנות ללשכתנו לצורך טיפול משמעותי וגביית עדויות ופרטים, כדי לקדם הליך משפטי ומשמעתי בנושא.

ח"כ הרב ישראל אייכלר הגיב: אני מודה שלא הייתי מסוגל לראות את סרטון הזוועה של נער נכה ומוגבל שראשו שותת דם, מרוצץ באבני שפה, ומובל כשה לשחיטה וידיו עקודות, מבלי להיזכר בתמונות דומות מאירופה הכבושה.

נפש האדם היהודי אינה מסוגלת למחזות אכזריים כל כך נגד חסרי ישע. פראי האדם בשטח ידעו שהוא נער מוגבל.

ביותר הזדעזענו מהשוטרות שניסו להסתיר את המצלמות, שתיעדו את ההתעללות הברוטאלית. חייתיות שכזו נגד ילד יהודי חסר אונים, הוא מעשה נפשע שמוגדר כפשע. אין לעבור עליו בשתיקה.

אייכלר גם זועם על תגובת המשטרה, "התגובה של משטרת ישראל כביכול היתה הגנה עצמית של השוטרים מעוררת זעם נורא. מי שרואה את הסרטון מבין שכל אדם חרדי זקוק להגנה, מפני האכזריות שהתגלתה באירוע הזה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *