כשהצביעות חוגגת: 'הפטריוטים' "חגגו" יום הולדת לזהבה גלאון – ועוררו סערה

בעקבות שידור התוכנית, פנתה יו״ר סיעת מרצ, ח״כ מיכל רוזין במכתב דחוף לנציב פניות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב, בבקשה ״להבהיר לכל הנוגעים בדבר את חומרת הדברים, לנקוט בצעדים משמעתיים נגד האחראים לתכנים ולמצות עמם את הדין״.

בערוץ 14 שודרה התוכנית ״הפטריוטים״, בה חברי הפאנל נדרשו להכין ״ברכות״ לכבוד יום הולדתה של חברת הכנסת לשעבר, זהבה גלאון.

ה"ברכות" כללו התבטאויות כמו ״את הזיה מהלכת״, ״שתעשה מסיבת יום הולדת שתגמר כמו הקיץ של אביה״, ״66 מזכיר רק לי את מספרו של השטן?״, ״זקנתו מביישת את בכרותו – אצלה זה היה כשהיא הייתה צעירה, כשהיא הייתה מבוגרת, זה מבייש נקודה״, ״שאלוקים יעזור לה״.

בזמן שאין איש פוצה פה ומצפצף בתכניות הרבות של ערוצי התקשורת שמזלזלות בחרדים ובגדולי הדור, בעקבות שידור התוכנית, פנתה יו״ר סיעת מרצ, ח״כ מיכל רוזין במכתב דחוף לנציב פניות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב, בבקשה ״להבהיר לכל הנוגעים בדבר את חומרת הדברים, לנקוט בצעדים משמעתיים נגד האחראים לתכנים ולמצות עמם את הדין״.

עוד נכתב במכתב ״מצפייה בתוכנית עולה כי כל מטרתה של הפינה שנוצרה בחוסר תום לב, הייתה להסית ולשים ללעג ולקלס חברת כנסת לשעבר, באופן בלתי ענייני ושאינו עולה בקנה אחד עם סטנדרטים של אתיקה מקצועית״.

יו״ר סיעת מרצ, ח״כ מיכל רוזין : ״יום הולדת הוא יום שמח עבור אלו שחוגגים אותו. מצער שערוץ 14 בחר לפעול בחוסר תום לב, להסית ושם ללעג ולקלס חברת כנסת לשעבר, באופן בלתי ענייני. שידור הקטע הזה, הוא אלים ופוגעני ותורם במידה רבה להידרדרות השיח הציבורי, משלהב יצרים ומעודד שנאה, באופן המעלה חשש ממשי להשלכות אלימות״.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זהבה גלאון חתיכת שמוקית. חוץ מלהגן על החתולים ו וסוטי מין לא מחבלים שוחטי יודים לא עשתה כלום בחייה ימח שמה וזכרה

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב