הפך את עורו? ר"ע רמת גן יוצא נגד מפיצי שנאת החרדים "כולנו בני ברקים"

"על האשמים באמת במצבכם עוד ידובר אבל זה לא הזמן"

לפני מספר ימים הופצו ברשת תיעודים על כך שתושבי ר"ג רוצים לבנות חומה המפרידה ביניהם לבין בני ברק, הדבר עורר מהומה גדוחה וראש עיריית ר"ג כרמל שאמה ספג ביקורת קשה.

היום נראה שראש העיר שינה את טון דיבורו והחליט לבא לקראת הבני ברקים, בפוסט שפרסם כתב "השכנים והאחים שלנו בבני ברק בשעת צרה ולכן לא משנה כלום בימים אלה כולנו בני ברקים, ומחויבים להושיט יד ולעזור בכל מה שהם צריכים ויכולים".

ר"ע רמת גן הוסיף "החלטנו לסייע לילדי בני ברק, שסגורים בדירות צפופות עם כל הלחץ והמתח ולתת באהבה גדולה ל-2500 מהם ערכות יצירה ומשחק מושקעות, הושטת היד כבר בוצעה והתקבלה בהתרגשות רבה אצל נשות המקצוע של אגף הרווחה של בני ברק".

כרמל שאמה הוסיף: "לא נעלמים מאוזנינו צלילי שנאת החינם והשקרים כלפינו, אך שום ילד בבני ברק לא אשם בכך וגם את אותו מיעוט קולני, שולי ומתסיס נדון בימים אלה לכף הזכות".

"עצה לי לכולם משני הצדדים ובמיוחד לאחינו מבני ברק, שרגישותם כעת בשיא ואינם חשופים באופן מלא למידע ישיר, אל תמהרו להאמין למה שמספרים לכם אלא למה שאתם רואים ושומעים".

ר"ע ר"ג הביא דוגמה ואמר "סיפרו לכם שאני רוצה לבנות חומה רק האמת היא בדיוק הפוכה שיצאתי נגד זה בכל דרך ובכל הכח. לשכנינו היקרים חשוב לי לומר: אתם לא לבד בצרה הזו. אף אחד לא מאשים אתכם במצבכם שהרי אף אחד לא נדבק ולא מדביק בכוונה וברור שרובכם מקפידים ונשמרים. על האשמים באמת במצבכם עוד ידובר אבל זה לא הזמן".

לסיום הוסיף "זה לא הזמן לחקור, לא להאשים, לא לפלג, לא להסית, לא להתסיס, למחוק מהלקסיקון את כל מושגי השואה כמו גטו ואנטישמיות, ובטח לא להבאיש את הכלל בגלל בודדים שסרחו (חרדי שירק על שוטר או חילונית שהשפילה חרדי)".

"זה הזמן להכיל ולא להכליל, לדון לזכות, לאחד, לחבק, להרגיע, להתאפק, לאהוב אהבת חינם ולהושיט יד איש לרעהו. כולנו ישראלים, כולנו יהודים כולנו בני אדם והמשבר הזה כמו שהוא סכנה גדולה הוא גם הזדמנות לערבות ואחדות".

כמובן ששאמה לא ציין שהוא זה שהאשים את הבני ברקים בעתירה לבג"ץ בהפצת מחלות: "העיר בני ברק היא פצצה שהתפוצצה ומזיקה לסביבתה״.

"נוכח העובדה שרבים מתושבי הערים הסמוכות מבקרים זו בזו, אם לצורך תעסוקה, רכישות בסופרמרקטים, רשתות פארם וכיו"ב, הרי שהפרת הכללים בבני ברק, משליכה באופן ישיר על רמת גן".

מעניין היה לשאול את ראש העיר שאמה האם האיסור הגורף שלו כנגד בני ברקים בעירו כולל את כוחות ההצלה שלא אחת מצילים חיים של רמת גנים בעירו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מצד שני יש גם אמת בדבריו

    אם הבני ברקים יצאו בכמויות לרמת גן הם יכולים להפגע אנושות

    גדי |
    הגב