הפרקליטות חשפה את תיק דרעי: 65 ארגזים

 בתשובת המדינה לעתירת התנועה לאיכות השלטון, על תיק דרעי נכתב עוד:  "התיק טרם הגיע לשלב של הכרעה סופית בשאלת הגשתו או אי הגשתו של כתב אישום. תיק החקירה מכיל 65 ארגזים, ובהם קלסרים עם עדויות, מסמכים רלבנטיים נוספים ומידע דיגיטלי רב

בתגובה לעתירת התנועה לאיכות השלטון בדבר הגשת או אי-הגשת כתב אישום נגד מר אריה דרעי, שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, הודיעה הפרקליטות כי עמדת המשיבים היא כי דינה של העתירה להידחות על הסף, בהעדר עילה להתערבות שיפוטית.

כפי שצוין בעמדה, חלק מן הטענות אשר העותרת מעלה הן טענות הנוגעות לפגיעה כביכול בזכויות ובאינטרסים של השר דרעי. בכך מתעברת העותרת על ריב לא לה, שעה שישנו גורם אחר – השר דרעי בעצמו – הנוגע לעניין באופן ישיר. ועל כן, בהיבט זה דין העתירה להידחות על הסף.

 

בתשובת המדינה לעתירת התנועה לאיכות השלטון, על תיק דרעי נכתב עוד: "התיק טרם הגיע לשלב של הכרעה סופית בשאלת הגשתו או אי הגשתו של כתב אישום. תיק החקירה מכיל 65 ארגזים, ובהם קלסרים עם עדויות, מסמכים רלבנטיים נוספים ומידע דיגיטלי רב. ‏לפי המדינה, גורמי החקירה ביקשו השלמות חקירה, וחלקן עדיין בשלבי ביצוע.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *