הפרשנית הפוליטית חושבת שבנט משטה בנתניהו

אנה ברסקי ('מעריב') עדכנה על ההתקדמות במגעים להרכבת ממשלה: "בליכוד לא מאמינים שבנט סגר את הדף עם לפיד"

אנה ברסקי, הפרשנית הפוליטית של 'מעריב', התייחסה בראיון לרדיו ללא הפסקה למשא ומתן הקואליציוני בין מפלגת יש עתיד לבין שאר המפלגות, והתייחסה להצהרתו של בנט בתחילת מבצע שומר החומות כי הוא לא יצטרף לגוש השינוי.

"באופן רשמי אין דינמיקות בשני הצדדים, גם אם אנחנו שומעים על מגעים בגוש הימין ובגוש השינוי", פתחה ברסקי והוסיפה: "לכאורה יש דיווחים על מגעים מישראל ביתנו וכחול לבן, אבל אף אחד מהמם לא ממהר לחתום על הסכם קואליציוני. יאיר לפיד נפגש עם גדעון סער ואמר שהפגישה הייתה מאוד מוצלחת. הוא נפגש עם מרב מיכאלי והצטלם איתה. הכל טוב ויפה – הבעיה שלו זה בנט".

בהמשך, טענה ברסקי כי "אני שומעת לעיתים קרובות מאוד, בעיקר מאנשי גוש הליכוד והימין, שמדובר במסך עשן בלבד ושבנט לא סגר את הדף עם לפיד, שאין באמת נתק בין השניים. כאן גם נאמר שבגוש השינוי לא סגרו את הדלת לבנט, אבל ההצעה לא אותה ההצעה שקיבל בהתחלה. גם בגוש נתניהו אין הזכור לראשות הממשלה – לא ראשון ברוטציה ולא שני ברוטציה. מדברים על חבילה שכוללת את תיק הביטחון לבנט ועוד תיק אחד בכיר, כנראה את תיק המשפטים לאיילת שקד".

עוד הוסיפה: "מאחורי הקלעים אנחנו שומעים קולות מגוש השינוי וגוש הימין, שיכול להיות שמדובר היה בתרגיל כדי להרדים את נתניהו ובסופו של דבר יכול להיות שמתקיימים מגעים בתחת לפני המים בין נפתלי בנט וליאיר לפיד. נכון לעכשיו מדובר רק בספקולציות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *