הפתעה בברנז'ה: הרכש החדש של 'קול ברמה'

מחלקת האקטואליה והחדשות של 'קול ברמה' משתדרגת עם תוכניות חדשות! כל בוקר "שמונה אפס אפס" – עם יקי אדמקר וישי לפידות, בתשע – "שניים הפוך" עם נועם זיגמן ודודי שוומנפלד. בחמישי – "זירה שבועית", שעתיים עם דוד חכם ויקי אדמקר

מחלקת האקטואליה והחדשות של 'קול ברמה' משתדרגת עם תוכניות חדשות! כל בוקר "שמונה אפס אפס" – עם יקי אדמקר וישי לפידות, בתשע – "שניים הפוך" עם נועם זיגמן ודודי שוומנפלד. בחמישי – "זירה שבועית", שעתיים עם דוד חכם ויקי אדמקר.

ישי לפידות בירך את אנשי קול ברמה וכתב: "על עולם המוזיקה וההופעות המושבת הביאני כרבים מחבריי לחישוב מסלול מחדש. כבר שנים רבות שאני חוטא בדעתנות ודעה על הנעשה מסביבי. תוכנית פובליציסטית בימי שישי שהחלה ב״רדיו קול חי״ וממשיכה ב״רדיו קול פליי״, שימשה כמפלט לתחושות ולתובנות שמילאוני ב-20 השנים האחרונות, וטור שבועי ב״בקהילה״ וב״מצב הרוח״ המשיכו את המגמה.

לפידות המשיך, "השבוע נענתי להצעה מפתיעה ומכובדת שהגיעה לפתחי, לשמש כמגיש שותף (עם העיתונאי ואיש התקשורת המוכשר, יקי אדמקר) בתוכנית האקטואליה החשובה ביותר ברדיו החרדי. מיום ראשון בבוקר בשעה שמונה, אשמש בקודש בתוכנית ״שמונה: אפס אפס״ – תוכנית הבוקר והאקטואליה של תחנת הרדיו ״קול ברמה״. ההתרגשות רבה, ועצם העובדה ש״עובד לילה״ כמוני הולך להשכים כל בוקר בשש, מבשרת לי על מהפך גדול (אולי הכי גדול) בחיי. אני ניגש לתפקיד מתוך תחושת שליחות, ביראה ובהכנעה, ומבטיח להביא את דעותיי והשקפתי ללא פחד ומורא."

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא הבנתי מה הרכש??? תחשבו לפני שיוצאים עם כותרת....

    קול בלי רמה

    חוסר מקצועיות |
    הגב