הפתעה בישיבת העצניקים: ראש העיר הגיע לביקור היסטורי

הדבר עורר סערה רבתי בישיבת גרודנא זאת במיוחד לאור העובדה כי זהו ביקור ראשון מאז ומעולם של נציג רשמי ממדינת ישראל בישיבה ועוד מלווה בראשי הישיבה וע"כ שהביקור התפוצץ באמצעו בעקבות המחאה של הרב הנפלינג על חילולי השבת בעיר, מה שלא תוכנן מראש..

הבוקר התקיים ביקור היסטורי של ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי עם יו"ר תנועת ש"ס באשדוד 'אבי אמסלם' בהיכל ישיבת גרודנא מלווים בראש הישיבה הגאון הגדול רבי משה שמידע שליט"א ומנהלה הרב משה דוד ברויאר שליט"א

במהלך הביקור עברה המשלחת ע"י מקום מושבו של העסקן האשדודי המפורסם הרב אלעזר הנפלינג וכשפנה אליו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לשלום ענה לו הרב הנפלינג והטיח בפניו בקול על חילולי השבת המתרבים בעיר משבת לשבת, במקום נוצרה מהומה כשבינתיים אנשי ש"ס עוזבים את המקום במהירות ומנכ"ל העירייה אילן בן עדי ניגש להרב הנפלינג לשמוע את תלנותיו ואמר כי יבדוק את הדברים,

הדבר עורר סערה רבתי בישיבת גרודנא זאת במיוחד לאור העובדה כי זהו ביקור ראשון מאז ומעולם של נציג רשמי ממדינת ישראל בישיבה ועוד מלווה בראשי הישיבה וע"כ שהביקור התפוצץ באמצעו בעקבות המחאה של הרב הנפלינג על חילולי השבת בעיר, מה שלא תוכנן מראש..

לאחר מכן עלתה המשלחת של ראש העיר ומ"מ אבי אמסלם למעונו של ראש הישיבה הגאון הגדול רבי משה שמידע שליט"א עם הרב משה ברויאר שם דנו בענייני הדת והישיבה בעיר
אזור קבצים מצורפים

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל המלבין פני חבירו ברבים נקרא רשע. לא אמרתי מה אני חושב רק מה שכתוב לפי ההלכה העסקן רשע!

    הגר"מ שמידע איש אמת כל השאר תבניות ביצים

    לבנבנים. מלאי צרעת הגזענות לך תצעק לחברה שלך מחיפה |
    הגב
  2. בן ישיבה נעצר בנתב"ג, נכלא לשבעה ימים וישוחרר היום הצדיק הקדוש מבני עליה בצלאל פרדו נ"י ויזרח לעד, תלמיד ישיבת כנסת יצחק בחדרה, נעצר בסוף השבוע שעבר בנתב"ג, בעוון עריקות. הוא הועמד לדין ונשפט לשבעה ימי מאסר בכלא הצבאי......

    בן ישיבה נעצר בנתב"ג, נכלא לשבעה ימים וישוחרר היום הצדיק הקדוש מבני עליה בצלאל פרדו נ"י ויזרח לעד, תלמיד ישיבת כנסת יצחק בחדרה, נעצר בסוף השבוע שעבר בנתב"ג, בעוון עריקות. הוא הועמד לדין ונשפט לשבעה ימי מאסר בכלא הצבאי, שיסתיימו היום.

    אבל לא היו הפגנות כי הוא הלך לנתב"ג בלי להתייעץ… מהוועדה להצלת עולם התורה נמסר, לא מפגינים על מי שמסגיר עצמו, הוועדה קוראת לבני העליה לא לנסות לצאת מהארץ בלי להתייעץ עם הוועדה. מברך את כל בני העליה ואסירי עולם התורה ואת הבחור החשוב בצלאל פרדו שיזכו להיות גדולים בישראל ולקדש שם שמים במערכה [בלי שום פחד מהעמלקים המסיונרים הטמאים] למען כבוד שמו יתברך.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. "חזק חזק ונתחזק בעוז ובאומץ, על דרך הפסוק 'ויגבה ליבו בדרכי ד''. אשריכם שזכיתם לתת כבוד למלכות שמים, שלא לתת שום מקום כלל וכלל, להיכנס תחת עול של אנשים חופשיים, פורקי עול תורה ומצוות, שכל חייהם בנוי על שווא שקר וזימה" וכפירה בקב"ה ובתורתינו הקדושה.

    "חזק חזק ונתחזק בעוז ובאומץ, על דרך הפסוק 'ויגבה ליבו בדרכי ד". אשריכם שזכיתם לתת כבוד למלכות שמים, שלא לתת שום מקום כלל וכלל, להיכנס תחת עול של אנשים חופשיים, פורקי עול תורה ומצוות, שכל חייהם בנוי על שווא שקר וזימה" וכפירה בקב"ה ובתורתינו הקדושה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב