"הפתרון הסופי" של איראן מעורר סערה עולמית

סערה גדולה בעקבות כרזה אנטישמית שפרסם המנהיג העליון האירני חמינאי ובה איום ב"פתרון סופי" לישראל. באיור נראים חמושים פלסטינים עם דגלי פלסטין וחיזבאללה חוגגים בהר הבית, מייק פומפאו הגיב בזעם וגם ראש הממשלה לא נותר חייב

סערה גדולה בעקבות כרזה אנטישמית שפרסם המנהיג העליון האירני חמינאי ובה איום ב"פתרון סופי" לישראל. באיור נראים חמושים פלסטינים עם דגלי פלסטין וחיזבאללה חוגגים בהר הבית, עם הכיתוב: "פלסטין תהיה חופשית, הפתרון הסופי – התנגדות חמושה עד למשאל עם".

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב חמינאי: "המשטר הציוני הוכיח שהוא לא יעמוד בשום אמנה ושהוא אינו מבין שום היגיון מלבד כוח. אופיו של המשטר הציוני אינו תואם את השלום, מכיוון שהציונים מבקשים להרחיב את שטחיהם".

בתגובה צייץ ראש הממשלה נתניהו בתגובה וכתב כי מי שיאיים בהשמדת ישראל יושמד בעצמו,

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר, בתגובה לכרזה, כתב פומפאו: "ארצות הברית מגנה את התבטאויותיו המגעילות והשנאה של המנהיג העליון חמנאי. אין להם מקום בטוויטר או בכל פלטפורמה אחרת של המדיה החברתית. אנו יודעים שהרטוריקה המטורפת של חמינאי אינה מייצגת את הסובלנות של העם האירני", המשיך פומפאו. "מממן הטרור הגדול בעולם, אנטישמי שמכחיש את השואה, שולח כסף וכלי נשק לטרוריסטים נגד ישראל – וכעת קורא את הקריאה הנאצית לפתרון הסופי. אני שואל את האומות העולם – האם זה מישהו שאפשר לסמוך עליו עם נשק קטלני?".

המנהיג העליון של אירן עלי חמינאי הגיב הערב (רביעי) לציוץ של נתניהו וכתב: "אנו נתמוך ונעזור לכל מדינה או כל קבוצה בכל מקום, שיתנגדו למלחמה הציונית וילחמו בה".
\

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *