הצדיקו את הכעס ודחו את העתירה: בג"צ דן בהסרת הסגר על בני ברק

העתירה שהוגשה על ידי שלושה עורכי דין נדחתה ע"י בג"צ בטענה לחוסר מקום בהתערבות החלטת הממשלה, אך הכעס של העירייה שהצטרפה לעתירה הובן ע"י שופטי העליון

שלושה עורכי דין החליטו לפני יומיים להגיש עתירה לבית המשפט העליון, בעניין הסגר על העיר בני ברק, בטענה שהדבר נעשה שלא בצדק, שעות אחדות לפני הדיון גם עיריית בני ברק ביקשה להצטרף לבקשה, בטענה שהיא נגד הסגר על העיר.

כצפוי בג"צ דחה את עתירתם של עורכי הדין מבני ברק נגד הכרזת בני ברק כ"אזור מוגבל", כאשר הטענה של בית המשפט הייתה כי הם "לא רואים מקום להתערב בהחלטת הממשלה".

בפסק הדין של בג"צ הדוחה את העתירה להסרת הסגר מעל בני ברק העירו השופטים כי "לא מצאו בתגובת המדינה תשובה של ממש לטענת העירייה כי ההחלטה על הסגר התקבלה מבלי להתייעץ עמה. ככל שלא נעשתה התייעצות – דומה כי יש ממש בטרוניה של העירייה ושומה על המדינה לקחת את הדבר לתשומת ליבה".

שופט העליון יצחק עמית התלוצץ במהלך העתירה של תושבי בני ברק נגד הסגר ואמר: "כבדה יד הסגר על תושבי בני ברק עד מאוד, ותעל שוועתם עד ירושלים, עד לבית המשפט העליון".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בס"ד יום י"ד ניסן ערב פסח "ספר תורה שרוי בצער" קרעו שערי שמים !! טייערע אידן רייסט אן ביים בוכ"ע לרפואותו השלימה פון הגה"צ מרן רבינו יצחק מרדכי בן הענדל ריזל שליט"א אבדק"ק ראדאוויץ וראש ישיבת מהרי"ט ד' סאטמעאר המוטל על ערש דוי וזקוק לרחמי שמים מרובים והן קל כביר לא ימאס תפלת רבים.

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב