הצלחה ברישום לישיבה הספרדית

הורים רבים הביעו את רצונם כי בניהם ילמדו בשנת הלימודים הבאה בישיבה שתפסה מקום של כבוד בכותל המזרח של הישיבות הקטנות בי-ם

תנופה ברישום של תלמידי כיתות ח' בתלמודי התורה המובילים בירושלים לישיבת 'אמרי שפר' בנשיאותו של הרב אייל עמרמי שליט"א. הורים רבים הביעו את רצונם כי בניהם ילמדו בשנת הלימודים הבאה בישיבה שתפסה מקום של כבוד בכותל המזרח של הישיבות הקטנות בירושלים.

הצלחת הרישום נזקפת לשם הטוב שרכשה הישיבה בשנים שבהם היא קיימת בהשקעה בתלמידי הישיבה בלימוד העיון והבקיאות וביראת שמים מיוחדת. השנה זכתה הישיבה לקבל את ההמלצה החמה של צוות הרישום והכוונה של רשת 'בני יוסף' אשר לאחר שעמד מקרוב על איכותה ומעלותיה של הישיבה המליץ להורים החפצים שבניהם יעלו במעלות התורה והיראה לשלוח את בניהם לישיבת 'אמרי שפר' .

לפני מספר חודשים כחלק מההכנה לתקופת הרישום לישיבות הקטנות, קיימו הרב יוסף ניאזוף וצוות מחלקת ההכוונה לרישום ברשת 'בני יוסף' סיור מעמיק בישיבת 'אמרי שפר' על מנת לעמוד מקרוב על איכות התלמידים ורמת הלימוד בישיבה. הצוות יצא בהתפעלות מהרה הלימודית של התלמידים שיראתם קודם לחכמתם: הצוות עמד מקרוב גם אחר התנאים הגשמיים של התלמידים בישיבה, השוהים בתנאי פנימייה מלאים וזוכים בהנחייתו של הרב הגאון רבי אייל עמרמרי, לתנאים שיאפשרו להם להגות בתורה מתוך הרחבת הדעת. הנהלת הישיבה דואגת באופן מיוחד שלא יחסר דבר לתלמידים שיכולו להשקיע את כול כולם בתורה בתפילה ובעבודת ד'.

לאחר הסיור בישיבה נועד צוות המחלקה עם הרב אייל עמרמי שליט"א ראש מוסדות 'כאייל תערוג' והעומד בנשיאות ובראשות הישיבה. בפגישה שמעו מפיו על המעלות של צוות הישיבה המסור לכל תלמיד ותלמיד ועומד ומשקה אותו עד שהוא גדל.

"התלמידים ניכרו בדרך ארץ שקדמה לתורה ובהבנה מעמיקה של הסוגיות", אומר הרב יוסף ניאזוף. "ראינו בחוש את פירות ההשקעה של צוות הישיבה בראשותו של הרב הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א, אשר יום יום קובע את תפילות בישיבה ומוסר שיחות מוסר לגדל את בני התורה ביראה ובחכמה", הוסיף. "התלמידים הפגינו ידיעות מרשימות בעיון בסוגיות הנלמדות ובבקיאות רחבה במסכת הנלמדת", ציין הרב ניאזוף. "נוכחנו לדעת שהישיבה בחסדי שמים נמצאת במגמה של עלייה הן באיכות התלמידים מטובי תלמודי התורה בעיר, והן מהרמה הגבוהה של הלימוד בישיבה".
הסיור והפגישה עם הגאון רבי איל עמרמי שליט"א הותיר רושם עז בקרב צוות הרישום, שהחליט להמליץ בחום להורים ולתלמידים המבקשים לעלות ולהתעלות בדרך ד', להירשם לישיבת 'אמרי שפר' שבה יוכלו לקנות קניין רוחני בתורה ויראת שמים ולגדול לתלמידי חכמים ומרביצי תורה והלכה. יצוין, שהנהלת המוסדות מרוצים מאוד מהתפתחות הישיבה שזה כישיבת המשך לתנופה של התלמוד תורה האיכותי בשכונה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *