הצעת חוק אנטישמית בארה"ב: "לשלול סיוע מישראל עקב התעללות בילדים פלסטינים" 

אתמול הוצגה בקונגרס הצעת חוק לשלילת סיוע מישראל המבוססת על ההאשמה כי ישראל פוגעת בזכויות ילדים פלסטינים

אנטישמיות ביום השואה: חברת הקונגרס הדמוקרטית בטי מקולם הציגה אתמול (רביעי) הצעת חוק לשלילת סיוע מישראל המבוססת על ההאשמה כי ישראל פוגעת בזכויות ילדים פלשתינים ומתעללת בילדים עצורים.

בדומה לפעם קודמת שהצעת חוק זו הוגשה בנובמבר 2017, ההצעה היא תוצאה של מאמצי לובי נרחבים של האגודה הבינלאומית לשלום הילד-פלשתין, ארגון קשור לחזית העממית לשחרור פלשתין, שמוכרזת כארגון טרור בארה"ב, קנדה, האיחוד האירופי וישראל.

ביוני 2018, הבנקים סגרו את חשבונות הארגון בגין קשריו לחזית העממית.

ארגונים נוספים שהיו מעורבים בלובי לניסוח ההצעה הם ארגונים המובילים את קמפיין ה-BDS בארה"ב. בהצעת החוק הנוכחית קיימת דרישה ממשרד החוץ האמריקאי להקציב 19 מיליון דולר לארגונים אמריקאים, ישראלים ופלשתינים שמקדמים את הנושא – קרי, הארגונים שעזרו בניסוח הצעת החוק.

איתי ראובני, מנהל מחלקת תקשורת ויחסי חוץ במכון מחקר, מסר: "בדיוק כמו ההצעה הקודמת, הצעת החוק הנוכחית מבוססת כולה על נסיונות הלובי וטענות שווא של ארגונים פוליטיים. הבולט מביניהם הוא ארגון DCI-P,  שחשבון הבנק שלו בארה"ב נסגר בגין קשריו עם ארגון הטרור החזית העממית לשחרור פלשתין. אירוני שארגון הקשור לארגון טרור עומד מאחורי חקיקה המבקשת לסייע לו באמצעות כספי משלם המיסים האמריקאי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *