הקבוצה החרדית שסורבה כניסה לאוקראינה תוחזר לישראל

עקב ריבוי מקרי חירום באוקראינה אליהם הוזעקו המתנדבים בימים באחרונים חשוב ומומלץ להגיע לאוקראינה רק עם ביטוח רפואי ישראלי או בינלאומי שכולל מענה להוצאות רפואיות בכל מקרה חירום באוקראינה.

בסמוך לכניסת השבת התקבלה קריאה לסיוע הומניטרי לקבוצה של 16 איש שסורבו כניסה לאוקראינה לאחר שלא היה ברשותם מכשיר שתומך באפליקציית הבידוד האוקראינית.

הרב הלל כהן מנהל מרחב אוקראינה באיחוד הצלה מסר בצאת השבת: "מדובר בקבוצה של 16 איש – חלקם ילדים שנאלצו להישאר בשבת בשדה התעופה לאחר שסורבו כניסה לאוקראינה. בסיוע של אנשי חסד תוך הפעלת קשרי ממשל השגנו אישור להכניס להם אוכל לשבת. הקבוצה תוחזר לפנות בוקר ארצה לאחר שלא הועילו כל מאמצי השתדלנות להכניסם לאוקראינה".

באיחוד הצלה מרחב אוקראינה קוראים וממליצים להגיע לאוקראינה מצויידים בכל המסמכים והמכשירים הנדרשים לכניסה לאוקראינה 1. בדיקת קורונה רגילה שבוצעה בישראל במהלך 72 השעות שלפני ההמראה. – כולם מחויבים, כל גיל. חוץ ממחוסנים. 2. ביטוח רפואי אוקראיני. 3. תעודת חיסון או לחילופין טלפון להתקנת אפליקציית בידוד. לא לשכוח לרכוש מראש בארץ סים אוקראיני, או כל סים אחר שפתוח בחו"ל בשביל לקבל הודעות sms בהרשמה לאפליקציה בביקורת הגבולות באוקראינה. כמו כן לגבי ילדים: בכניסה לאוקראינה עד גיל 12 צריכים רק דרכון. עד גיל 18 צריכים בדיקת קורונה וביטוח. מגיל 18 צריכים גם אפליקציה.

כמו כן עקב ריבוי מקרי חירום באוקראינה אליהם הוזעקו המתנדבים בימים באחרונים (בחלקם היו עלויות כבדות לאחר שלא רכשו ביטוח רפואי) חשוב ומומלץ להגיע לאוקראינה רק עם ביטוח רפואי ישראלי או בינלאומי שכולל מענה להוצאות רפואיות בכל מקרה חירום באוקראינה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *