הקורונה בבני ברק: 3 נפטרים ביממה, ירידה במספר החולים

העיר רושמת ירידה של 62% במספר החולים המאומתים, בשבוע האחרון נרשמו 1610 חולים חדשים בעיר לשבוע, בעוד בשבוע שעבר המספר עמד על 4181, ע"פ נתוני משרד הבריאות

בבני ברק נפטרו הבוקר שלושה מתושבי העיר, אך בימים האחרונים עומד מספר המחלימים העיר (565) על פי שניים משיעור החולים שעומד היום על 231 בלבד.

העיר רושמת ירידה של 62% במספר החולים המאומתים, בשבוע האחרון נרשמו 1610 חולים חדשים בעיר לשבוע, בעוד בשבוע שעבר המספר עמד על 4181, ע"פ נתוני משרד הבריאות,

במסגרת המאבק על בריאות התושבים, העיריה מפעילה בין היתר מערך בדיקות רחב, פעולות למען ציבור הקשישים ותושבים בעלי סיכון וביצוע אכיפה ופיקוח למניעת התקהלויות תוך הידברות וגיבוע עלל הקהילות ורבני העיר.

מגמת ההחלמה לצד פעולות העירייה שיימשכו, מייתרות את המשך הסגר שהעיר חווה כבר שבועות ארוכים. על המדינה לעשות כל שביכולתה במטרה לאפשר לתושבי העיר לחזור למוסדות הלימוד, לפתוח את עסקיהם ובעיקר לחזור לשגרה תוך שמירה על ההגבלות ובריאות הציבור.

בבני ברק נפטר הבוקר הגאון רבי עזרא צולק לאחר שחלה בקורונה. העמיד תלמידים רבים בת"ת זכרון מאיר. בן 95 בפטירתו. בנו הרב חנניה צולק יו"ר עזר מציון. שיכל בחייו את בנו רבי יעקב צולק זכרונו לברכה.

בביה״ח ׳מעייני הישועה׳ נפטר הבוקר מנגיף הקורונה הגאון רבי ישראל פנחסי זצ״ל. ראש כולל האר״י בב״ב ורב הקהילה הבוכרית. בן 78. היה אדם בריא וללא מחלות רקע. אח של הרבנים רבי בצלאל ורבי לוי פנחסי ואח של רפאל פנחסי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *