הקורונה מדברת גם באנגלית: ברחבי ארצות הברית מתו 1,032 בני אדם

"מחצית מכלל הניו יורקרים, ואולי אפילו יותר, בסופו של דבק יחלו במחלה הזו"

נשיא ארה"ב טראמפ התרברב זה לא מכבר, כי הקורונה תעבור עד אמצע אפריל,אך מציאות לחוד ורברבנות לחוד,כרגע האמריקנים במצב חירום עקב ההתפשטות העצומה של הקורונה.

רק הלילה (בין רביעי לחמישי) עלה מניין המתים מקורונה ,כאשר ברחבי ארצות הברית מתו 1,032 בני אדם, 68,421 נדבקו, מתוך יותר מ15,000 במצב קשה.

הסנאט האמריקני אישר תוכנית סיוע פדרלית,שלא היתה כדוגמתה בהיסטוריה, כאשר כל אזרח אמריקני בוגר יקבל תמיכה של 1,200 דולר.בנוסף, יועבר סכום נוסף של 500 דולר עבור כל ילד. במקביל הוחלט על תוספת משמעותית של תקציב לבתי החולים בסכום 150 מיליארד דולר.

כל הנתונים הקשים הללו לא מפריעים לטראמפ להמשיך ולהשתלח ולהצדיק את הדימוי השלילי שדבק בו ולומר לעיתונאים: "אני חושב שיש אנשים מסוימים שהיו רוצים שהמשבר לא ייפתר כל כך מהר. אני חושב שיש אנשים מסוימים שהיו רוצים שהמצב הכלכלי ידרדר כי הם חושבים שזה יועיל להם בסקרים לקראת הבחירות".

בניו יורק,ראש העיר, ביל דה בלסיו, סיפר בראיון לכתבים כי : "זה הימור סביר שמחצית מכלל הניו יורקרים, ואולי אפילו יותר, בסופו של דבק יחלו במחלה הזו. זה מדאיג את כולנו מאוד, אבל אנחנו צריכים לומר את האמת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *