הקץ לחילולי השבת באחיסמך

לאחר שנה בה נסעו תושביה החילונים של שכונת גני איילון (אחיסמך) בכל רחובות השכונה, גם ברחובות בהם מתגוררים תושבים חרדים בלבד, דבר שגרם עוגמת נפש גדולה לתושבים והיווה פגיעה גדולה ברגשותיהם.מתבשרים היום התושבים שהרחוב בו מתגוררים חרדים בלבד נסגר לתנועה בשבתות.

לאחר שנה בה נסעו תושביה החילונים של שכונת גני איילון (אחיסמך) בכל רחובות השכונה, גם ברחובות בהם מתגוררים תושבים חרדים בלבד, דבר שגרם עוגמת נפש גדולה לתושבים והיווה פגיעה גדולה ברגשותיהם מתבשרים היום התושבים שהרחוב בו מתגוררים חרדים בלבד נסגר לתנועה בשבתות.

לסגירת הרחוב ישנה חשיבות מיוחדת לאור תחילת התפילות בקראוונים של בתי הכנסת הזמניים שברחוב זה והכניסה הקרבה לבית המדרש הגדול שבראשות המרא דאתרא הגאון רבי חזקיהו אברהם ברוידא שליט"א שאף הוא עומד ברחוב זה.

על פי המתווה שהעלה איש אחיסמך נציג דגל התורה הרב אליהו דייטש ניתן לתושבים שאינם חרדים לעבור דרך כביש אחר ללא שיהיה להם עיקוף לביתם.

עו"ד אוריאל בילצקי, מתושבי השכונה, שלח עצומה בשמם של כל תושבי הרחוב לעירייה ופעל לזרז את יישום המתווה. המרא דאתרא הגאון רבי אברהם ברוידא שליט"א אשר ליוה את הפעילות בנושא ברך בחמימות את כל מי שעסקו במצווה חשובה זאת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *