הקשיים של "שעה טובה" • בקליינע

העיתונאים שנסעו לבלגיה, טוקר גאה בהולנד, שלומי כהן גוער באיסלנדים, הרב הורביץ חונך את הטשולנטייה החדשה, ומה קורה בעיתון החרדי שעה טובה? בקליינע עם כל הידיעות הקטנות של השבוע

*מה קרה לעיתון שעה טובה?" השבועון הותיק כבר לא מופיע על המדפים מאז חג הפסח, אז לא פלא שלכתבים שלו יש זמן מיותר להפגיז כתבות באתרים החרדים. כתבנו נפתלי טרבלסי כבר תפס את העורך אשר צוקרמן לשיחה.

למה השבועון המרתק לא רואה אור?

"בעלי העיתון נקלע לקשיים, ויצא לחו"ל, לכן לא יצא עיתון בשבועיים האחרונים. בשבוע הקרוב לפי שהוא אומר, כן ייצא עיתון", הבהיר צוקרמן.

השבוע דיווחנו לכם בהרחבה על הסערה במשרדי יתד נאמן, כאשר הבעלים שמעון גליק נאלץ להגיע לישראל בשל הפרסום ב'אקטואליק' על הדרישה של יענקי קנייבסקי למנות את מקורבו למנכ"ל העיתון. גליק, שחשש ממרד פנימי, מיהר להציע הצעת פשרה שבמסגרתה ימונו חברי ועדה הכפופים לבית הגר"ח קנייבסקי. לבסוף, גליק חזר לחו"ל ללא הסכמות.

ובהמשך לפרסום הראשוני בשבוע שעבר ב'בקלינע', חזרה הגב' שפרה אסרף, לשעבר ראש לשכת שר הפנים אריה דרעי, לעבוד באגף תכנון בעיריית ירושלים.

ואפרופו עיריית ירושלים, בשבת קודש התכנסו חברי הקואליציה בעיריית ירושלים לשבת גיבוש ואיחוד השורות במלון קיבוץ לביא. ביום שישי החברים  הנלבבים אף נסעו לרמת הגולן. נעדרו: סגן ראש העיר יוסי דייטש לרגל סיבות אישיות, וחבר מועצת העיר דוד זוהר, בנו של אורי זוהר, מסיבותיו שלו.

ולקינוח מעיריית ירושלים: איש חב"ד בעיריית ירושלים, יעקב הלפרין, שבניו שלוחי הרבי במקומות שונים בעולם, עמל בימים אלו לדאוג להקמת מקווה טהרה אצל בנו השליח בבולגריה. "מי כעמך ישראל".

חרדית חדשה בסביבת משפחת נתניהו: המאפרת חני מלכא מכפר חב"ד מגיעה בחודשים האחרונים מידי שבוע בקביעות לאפר את הגב' שרה נתניהו לקראת אירועים רשמיים.

בקליינע קיבל על עצמו תוספת עשר דקות לכניסת שבת כהוראת גדולי ישראל, בשל האירווזיון הטמא, אך במוצ"ש ריפרף בסטורי וגילה כי לא פחות ולא יותר מאשר הצלם החרדי החביב עלינו, שלומי כהן, תיעד את האירוויזיון בעדשת המצלמה. כהן הצטלם לצד הכוכבים הגדולים.

ומי שעוד "הסתנן" לגרין רום באירוויזיון חוץ מהצלם שלומי כהן, היה מיילך זילברשלג שלא הפסיק לצייץ בטוויטר. כהן ניצל את המעמד ונכנס בנציגים של איסלנד אחרי הפרובוקציה הפלסטינית. את ההשתלחות של שלומי כהן, אותה תיעד בוידאו, לא נוכל להביא כאן מפאת קדושת המקום. המבקשים והמשתוקקים יוכלו למצוא אותה, בדף הפייסבוק של "הצל".

וגם מנחם טוקר, שטוען שנולד בהולנד, חגג את הניצחון ההולנדי

טוקר אף חפר על כך לכוכב הרשת שוקי סלומון:

העיתונאי יוני קדם צולם בשישי בתל אביב כשליד התמונה העלה את הכיתוב מפיטום הקטורת: "מעלה עשן כלשהו"

גואטה חוזר ובגדול, גם לטלויזיה: הח"כ לשעבר מש"ס יגאל גואטה בקרוב בתכנית חדשה בכאן 11, תחת השם "האזרח גואטה", בה ינסה לתקן עוולות במדינת ישראל תוך שהוא רודף אחרי רמאים וסתם מעצבנים.

ביום ראשון יצאה שורה של עיתונאים לסקר את ועידת רבני אירופה שנערכה השבוע בבלגיה. בין העיתונאים שטסו: אריה ארליך, משה ויסברג, איתי גדסי, צביקה יעקובזון, ישי כהן, אבי גרינצייג, ויאיר שרקי. מי שארגן את הנסיעה היה הדובר הבלתי נלאה משה פרידמן.

לא הרחק משם: העיתונאי והסופר שלמה קוק, היה אורח של הקהילה היהודית המקומית בבלגיה, ואף ליווה את מסעו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף שבא לחזק את הקהילות היהודית באנטוורפן. כאן בתמונה תוכלו לראות את עורך חדשות 'בקהילה' עם ראש עיריית אנטוורפן, שבא לבקר את הרב, והביא לו כתשורה דגם של ירושלים.

 

 

 

איל הנדל"ן החרדי יקי רייסנר עצר השבוע לשחרית במוסקבה, בדרך ל…קובה

זמר החתונות אבי אילסון יצא לחופשה אי שם בפולחן. אילסון נדד בדרכים המושלגות.

איש האשכולות והצללים של ארגוני החסד, יוסי צמח, חגג השבוע בברית לבנו באולמי סהרה באשדוד. ויקרא שמו בישראל אליה. גם אלי ישי הגיע לשמח

המדור מאחל החלמה לרב שמעון אליטוב, אביו של העיתונאי יוסי אליטוב, ומשגר ברכת מזל טוב חמה לנכד דוד אליטוב לרגל תחילת סדרת שעורי האנגלית.

בליל שישי האחרון התקיימה השקת מעדניית בובע ברחוב הירקון בבני ברק. שבבעלות איש העסקים משה בן יעקב בהשקה השתתפו עיתונאים ואישי ציבור.

בין המשתתפים נצפו משה ויסברג יענקי פרבר (בחדרי), איציק אוחנה, אליהו ארנד, עוזרו של סגר"ע מנחם שפירא, אליהו גולדמן נאמן ביתו של הגרד לנדו, עו"ד משה אוסדיטשר ובנו העו"ד הצעיר רועי, וכן עוזרו של ח"כ מיכאל מלכיאלי עקיבא חופי, צלם הבית של גדולי ישראל דוד זר וקובי בורנשטיין. בקביעת מזוזה כובד הרב צבי הורביץ.

מזל טוב לאיש היח"צ חזקי שכטר לרגל הולדת הבת.


ואם בשמחות עסקנין, במהלך השבת נערכה שמחת השלום זכר של משפחת גינזבורג לרגל הולדת השלישייה, באולם ענק בעיר ביתר. מאות תושבי ביתר באו לאחל מזל טוב למשפחה המאושרת.

בתפריט: 35 ק"ג ארבעס, כ-100 קילו פיצוחים מכל הסוגים, ואולם עם מאות מקומות שהיה מלא עד אפס מקום.

בקליינע שממשיך לשוטט במכון מור, גילה השבוע את יעקב גרודקה ונתי עטר מסתודדים יחד עם האסטרטג ואיש היח"צ יעקב פריימן, בכניסה למכון הבני ברקי. מעניין על מה.

ומחוץ לאולפן יושב דניאל פרץ ומיטב הבמאים ששוקדים על עבודת הקדוש

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *