הרב ברלנד מסביר: למה נעלמתי באישון לילה? האזינו

בהקלטה נרגשת: הרב אליעזר ברלנד מסביר לאן ומדוע נעלם ומה על הציבור לעשות

 

לפני מספר ימים יצא הרב אליעזר ברלנד מביתו שבירושלים באישון לילה למקום לא ידוע, ועם רכב מלא במזוודות של ספרים, כאשר כל ציבור אנ"ש ותלמידי הרב אליעזר ברלנד שליט"א במתח סביב מיסתורין היעלמות רבם.

כעת, מספר ימים לאחר ההיעלמות המיסתורין נחשפת הקלטה מרגשת בה מספר הרב מה אירע:

"תהיו יומיים לבד כי הרב לא יכול ללכת על הרגל היא פשוט יצאה מהמקום. הרב גם לא יכול לנשום כמו שצריך, וצריך כמה ימי החלמה, וכמו שכתוב: "קוי ה' יחליפו כח יעלו אבר כנשרים ירוצו ולא ייגעו ילכו ולא ייעפו". נמצאים איתי במקום ההחלמה רופאים ואחים שדואגים לי".

בהקלטה המרגשת קרא הרב אליעזר ברלנד להתחזק בימים האלו ולהקפיד להגיע לכל התפילות, וכן להאריך בתפילות 20 דקות מינימום, מילה המילה. בתפילת "רופא חולים" יש לכוון בשיא הכוונה על רפואת הרב שיוכל לחיות עוד 70 שנה מהיום, ושהרב יחלים כמה שיותר מהר".

"הרגליים זה האמונה. הרב היה כבר עם רגל אחת בעולם הבא והגיע ממש בשעת האפס לבית החולים. הכליה של הרב לא עבדה ובקושי הלב עבד", סיפר הרב.

לסיום דיבר הרב אליעזר ברלנד בכאב רב על החובות הגדולים שיש ועל הנושים שמבקשים את כספים, וקרא לאנ"ש להתגייס להחזרת החובות שאת חלקם יש להחזיר עד ליום רביעי בשבוע הבא.

האזינו להקלטה:

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל אחד מבין למה הוא בורח

    המנובל הזה ברח מסיבה מאד פשוטה שכל אחד מבין שזה אימת בתי הדין שרוצים להחרימו ומעניין שבדיוק עכשיו הוא חולה ובורח
    ואני ממש לא מבין איך עדיין יהודה וייס או אתר אקטואליק עדיין קורא לרשע הזה הרב שליט"א הרי כולם כבר מכירים את פשעיו הנוראיים

    ברסלבר |
    הגב