הרב הקליט את היועץ של גנץ – בכר פוטר

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ ערך אתמול בירור ראשוני ובדיקות נדרשות בעקבות הדברים שהושמעו בשמו של היועץ ישראל בכר בחדשות 12. גנץ החליט להדיח את בכר

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ ערך אתמול בירור ראשוני ובדיקות נדרשות בעקבות הדברים שהושמעו בשמו של היועץ ישראל בכר בחדשות 12. מפרסומיים שונים עולה כי בכר שוחח עם רב שהקליט אותו ודאג להעביר את הדברים לידי החדשות.

בהקלטות נשמע בכר כשהוא טוען שגנץ הוא "סכנה לישראל", וכי הוא "לא יתקוף באירן" אם יהיה צורך בכך

מהבירור הראשוני עולה, כך טוענים בכחול לבן, בכר נקלע למארב מתוכנן שכלל ניצול אישי, שימוש באמצעים פסולים והונאה – שיטופלו בציר המשפטי. מעורבותם המניפולטיבית של גורמים פוליטיים תיחשף אף היא בקרוב.

יחד עם זאת החליט גנץ לסיים לאלתר את עבודתו של בכר בקמפיין. גנץ הנחה את צוות הקמפיין להמשיך בבירור יסודי של הדברים.
גנץ שוחח גם עם ח"כ ינקלביץ' אודות הדברים שיוחסו לה. חה״כ ינקלביץ' הדגישה כי מעולם לא אמרה דבר מהדברים שיוחסו לה.

בעקבות זאת פירסמה חה״כ ינקלביץ' הבהרה חד משמעית מצידה בנושא. גנץ מסר: "גם הבוקר חשוב לזכור- ביום שני, זה או כחול לבן או שלטון ארדואן".

ישראל בכר מסר בעקבות הודעתו של גנץ: "כמי שמלווה מעל שנה את רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, אני מודה על ההזדמנות לעבוד במחיצתו. גנץ הוא מנהיג ראוי וערכי שתרם רבות לביצור ביטחונה של מדינת ישראל כלוחם, כמפקד וכרמטכ"ל. מנהיג שידע להתמודד גם עם האתגרים הניצבים לפתחה של מדינת ישראל.

מבלי להיכנס לפרטים, המקרה שפורסם הוא חלק ממסע של הונאה וניסיון גניבת דעת שהשיג שיא חדש של שפלות רוח. עוד תגיע העת לעסוק בדבר. מכל מקום, לאור הפרסום הפוגע בשמו הטוב של רא"ל (במיל') גנץ, אני מקבל עליי את החלטתו על סיום תפקידי בצוות הקמפיין על מנת להשלים את משימת הבחירות של כחול לבן אליה הייתי רתום לאורך כל השנה האחרונה.
יתר הפרטים על מעשה הנבלה שנעשה לי והשיטות בהן אורגנה ההקלטה המדוברת ונמסרה לתקשורת, עוד יצא לאור בעתיד."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. השם ירחם עלינו. הנה דעת תורה עם השקפה ברורה בענין הבחירות. וווווווומשיח בקרוב!

    היות ובעוד תקופה הולכים להתקיים בחירות לכנסת המינות, צריך לדעת שזה איסור גמור ללכת ולהצביע,  איסור ממש,  מאיסורים החמורים ביותר,  ואני אבאר בקצרה; ודאי התעמולה הגדולה תתפרסם שכבר החזו"א זי"ע התיר להצביע, ועוד ועוד ע"ז הדרך, צריךלדעת שכל ההיתר שאמרו להצביע היה "אז" כאשר ה'כנסת' היתה אמצעי, וכהיום הרי המקום הזה הוא מהטמאים ביותר.

    גם ~ ידוע שהרב מפוניבז' זצ"ל ייצג את היהדות החרדית בליטא, וכשהגיע לא"י שאלוהו אולי ייצג כאן ב'כנסת', אמר להם הרב מפוניבז' שאין לו מספיק חליפות לקרוע כל יום על דברי הכפירה המינות והנאצה שנאמרים שם על ד' ותורתו!!!!!!

    א"כ מה ההיתר לשלוח לשם, קבעו רבותינו שכדי שישמש אמצעי להציל מידיהם כמציל מן הליסטים לכן שלחנו כל השנים, אבל היום כל מי שרק רוצה לראות, רואה שה'כנסת' הפכה להיות ה'מטרה'! בשבילה המתירים הכל, ומתפשרים על הכל, נגד התורה הקדושה רח"ל, כמו הגיוס, חילול שבת, חפירת קברי ישראל, וכו' וכו' לא הותירו אפילו פינה אחת ביהדות שלא ויתרו עליה, כל השמד הותר "להם" לצורך ה'כסא'!! על דבר כזה לא הותר מעולם!!

    וידוע שלראשונה, האדמו"ר מסלאנים שליט"א הורה אמש לחסידיו שלא להשתתף הפעם בבחירות. וזה מכה חזקה לאגודת ישראל. נמצא שכעת האדמו"ר מסלאנים שליט"א נגד ההשתתפות בבחירות…

    וזה היה אמש בסעודת הכנסת ספר תורה שהתקיימה בישיבתו באלעד יצא האדמו"ר בחריפות נגד ההשתתפות בבחירות ואמר שכל ההיתר היתה רק נכון לשעתו שלא ישב בקואליציה, ובפרט עכשיו שהחכי"ם החרדים מסתירים ומשתיקים את כל המנהיגים והאדמורי"ם והגדולים, בענייני גזירת הגיוס, וחילולי שבת ברבים, וחפירת קברים של יהודים, ולא דואגים לדיור וכו' וכו' אז ההוראה שבבחירות האלו לא ישתתפו כלל וכלל.

    ולכן לדעת כל גדולי הדור (לא אלו המנהיגים / הגדולים כמו יענקוש וכו') זה איסור חמור ללכת להצביע לשמד כפשוטו, ואף אם יש מי שלא ישמע לי, לכל הפחות בזמן שהוא הולך לשים את הפתק ב'קופסא' שירעדו לו הידיים, כי הוא הולך לתת את הכח למהרסי ומחריבי היהדות האמיתיים!! המחריבים האמיתיים זה הם, לא לפיד לא ליברמן, רק יהדות התורה ש"ס וכו' ודומיו. וגם אם בעוד ימים תשמעו שכל כלל ישראל מתאחד, -כ-ל- המפלגות ה'חרדיות', אעפ"כ תדעו שזה איסור גמור ללכת ולהצביע!! וכל האיחוד זה הבלוף הגדול של הבחירות של הכופרים החרדים… ואל תאמינו לכל הלוקשים והשקרים שמוכרים לכם בשם הגדולים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב