הרב שסרח: תיעוד מביך מסעיר את הרשת

תיעוד מביך על רב מוכר מרכז הארץ מתפרסם בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, מקורבי הרב: "מדובר בניסיון סחיטה חמור"

תיעוד מביך על רב מוכר מרכז הארץ מתפרסם בשעות האחרונות ברשתות החברתיות. בסרטון נראה הרב מבצע מעשה לא הולם בעת ששהה בישיבה הוא מלמד. הרב נקרא על ידי הנהלת הישיבה לשיחה שבה הובהר לו כי הוא ביצע מעשה שאינו הולם, הרב הודה במעשה, התנצל – וגם הונחה שלא להגיע לאירועים בישיבה.

מנגד, מקורבי הרב טוענים כי תלמידים בישיבה מנסים לסחוט את הרב במטרה להוציא ממנו כספים. התלמידים הפיצו את הסרטון ברשת, אך מקרובי הרב טוענים כי מדובר בסחיטה לאור העובדה כי הרב לא פגע בתלמידו.

אבי זרקי, פרסם בפייסבוק שלו את הסרטון וכתב כי הערב הזה יראו את הסרטון בחדשות ערוץ 13 בשעה 20:00.

לדברי זרקי, התנועה להגינות משפטית מטפלת בנושא זה בכל הרצינות ובכל האחריות. זרקי טוען כי במערכת שלנו ישנם חומרים איומים ונוראים על רבנים ונבחרי ציבור כולל רבני ערים, דיינים בבתי הדין הרבניים ואף בבית הדין הגדול".

זרקי קורא לגולשים לחשוף עוד סיפורים, "יש לנו חוקים פרטיים ואנשי מקצוע בוגרי המוסד והשב"כ אשר היכולות שלהם להגיע לחקר האמת היא מופלאה.
פנו אלינו אל תהססו. כל מי שיש לו נגיעה למקרה הרב — מוזמן לפנות אלינו ישירות".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בוגרי מוסד??פחחח

    מי יכול לדעת? אהה הם בטח באו אליו עם ריזומה,"אנחנו הבאנו את הסודי ביותר מאירן" אתה יכול לברר עלינו , הנה המלצות מראש הממשלה ,שתינו קפה עם נסראללה,וגייסנו אותו למוסד ,אפילו תשאל אותו…..

    אין שם |
    הגב
  2. לאור החשש מנגיף הקורונה רח"ל – בחסידות גור בירושלם עיה"ק הוסרו כל המגבות מאזור היכל ביהמ"ד, בעקבות התפשטות נגיף הקורנה. בנוסף השנה בקריאת המגילה בלילה וביום ישתתפו רק החסידים תושבי י-ם עיה"ק, ולא יתקיים טיש בפורים. וצדיקי חסידי רבי שאול אלתר שליט"א הגיבו על הידיעה; כי בגור היו עסוקים לבודד אנשים ממשפחתם ולהטיל חרמות. 'מדה-נגד-מדה' הטיל הקב"ה את פחד הקורונה עליהם, והם מסירים מגבות מבטלים טישים ועסוקים לבודד איש את רעהו. שמחת פורים לכל עם ישראל!

    לאור החשש מנגיף הקורונה רח"ל – בחסידות גור בירושלם עיה"ק הוסרו כל המגבות מאזור היכל ביהמ"ד, בעקבות התפשטות נגיף הקורנה. בנוסף השנה בקריאת המגילה בלילה וביום ישתתפו רק החסידים תושבי י-ם עיה"ק, ולא יתקיים טיש בפורים.

    וצדיקי חסידי רבי שאול אלתר שליט"א הגיבו על הידיעה; כי בגור היו עסוקים לבודד אנשים ממשפחתם ולהטיל חרמות. 'מדה-נגד-מדה' הטיל הקב"ה את פחד הקורונה עליהם, והם מסירים מגבות מבטלים טישים ועסוקים לבודד איש את רעהו.

    שמחת פורים לכל עם ישראל!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. בישיבות ליטאיות מצפצפים על ענין פגם הברית לכן כולם תןרתם על הפנים.

    לכן נשותיהם ה' ישמור

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב