חמאס לקח אחריות: הרוג ופצועים באורח אנוש וקשה מטיל קורנט בדרום

במקביל בעזה, הפלסטינים מדווחים על 4 הרוגים בתקיפת דירה בשכונת צברה בעיר עזה. בנוסף למה שדווח כבר לפני כחצי שעה על 5 הרוגים בתקיפת רכב בצפון הרצועה

ירי נ"ט בוצע לפני זמן קצר מצפון רצועת עזה לשטח ישראל . מתקרית הנ"ט ישנם שני פצועים אנוש ואחד במצב קשה, ‏החמאס משגר מטחים בזמן פינוי הנפגעים מארוע הג׳יפ שנפגע מנ״ט. צה"ל הזעיק מסוק, לדאבון לב נקבע מותו של אחד הפצועים מירי הנט בנתיב העשרה.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, על פגיעת הנ"ט שנורה מהרצועה: "מדווחים על מטחים או ירי כבד לעבר המחלצים שניסו להעביר את הפצועים באמבולנסים של מד"א. הכוחות פעלו תחת אש, 3 הפצועים עושים את דרכים לבית החולים ברזילי באשקלון".

במקביל בעזה, הפלסטינים מדווחים על 4 הרוגים בתקיפת דירה בשכונת צברה בעיר עזה. בנוסף למה שדווח כבר לפני כחצי שעה על 5 הרוגים בתקיפת רכב בצפון הרצועה, קרוב לג'באליא (כנראה חוליית משגרים).

מדובר צה"ל נמסר: מתחקור ראשוני של אירועי ירי הנ"ט עולה כי בוצע ירי נ״ט אחד בלבד. צה"ל מדגיש כי המרחב אליו בוצע ירי הנ"ט הינו מרחב סגור ומבודד ויש להימנע מלהגיע אליו.

ד"ר רפאל סטרוגו, סמנכ"ל רפואה במד"א שטיפל בפצועים סיפר: "ביצענו בשטח מיון ראשוני לשלושה פצועים, אחד מהם היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעות הדף ורסיסים, הענקנו לו טיפול מציל חיים ופינינו אותו תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבו אנוש. פצוע נוסף היה בהכרה מעורפלת וסבל מחבלות קשות בגפיים ופגיעות הדף והפצוע השלישי היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות רסיסים. פינינו את הפצועים לבית החולים תוך טיפול רפואי וייצוב מצבם. במשך כל האירוע נשמעו אזעקות ופעלנו תחת אש".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *