הרמטכ"ל מזהיר: "אם איראן תפגע בישראל – נגיב בעוצמה"

ערב יום הכיפורים: על רקע החשש‏ הביטחוני מפני הסלמה בחזית האירנית, הרמטכ"ל כוכבי מזהיר את איראן לבל תעיז להתגרות בישראל.

ערב יום הכיפורים: על רקע החשש‏ הביטחוני מפני הסלמה בחזית האירנית, הרמטכ"ל כוכבי מזהיר את איראן לבל תעיז להתגרות בישראל.
לדברי כוכבי, "הקיץ האחרון היה עמוס אירועים ביטחוניים מעל ומתחת השטח בזירות קרובות ורחוקות. אנו פוקחים 7 עיניים ומקיימים הערכות מצב על בסיס יומי ומקבלים החלטות מקצועיות.

כוכבי הזהיר את איראן, "לא נאפשר פגיעה בישראל ואם תתרחש – נגיב בעוצמה".

על פי ההדלפות מהקבינט הביטחוני ישראל איננה ערוכה להתמודד עם מתקפת טילי שיוט איראניים- כך דיווח כתב רשת ב' יוני בן מנחם. בן מנחם הטיח ביקורת חריפה כלפי נתניהו וכתב,"מדובר במחדל מדיני וביטחוני ענק-עכשיו נתניהו נזכר לרכוש פרוייקט הגנה אווירי בעלות של מילארדי שקלים-מה תעשה ישראל אם מחר יתקפו האיראנים? שלא לדבר על המחסור במקלטים!". יש לציין כי איראן החריפה את טון האיומים ודובריה שבים ומזכירים כי ישראל תעלם בקרוב!.

בן מנחם המשיך וכתב על הסכנה החמורה: "הפעם נתניהו לא עבד עלינו-באמת יש סכנה חמורה ושמה טילי השיוט של איראן-האיראנים הפיקו לקחים מהפעילות הכושלת שלהם נגד ישראל משטח סוריה והתקיפה הבאה שלהם נגד ישראל עלולה להיות מוצלחת יותר!לא עוד רחפנים אלא טילים מדוייקים לעבר יעדים חיונים במדינה כדי להרתיע את ישראל!

כן האשים את הנשיא טראמפ שהזניח את ישראל, "ישראל נמצאת לבדה מול סכנת טילי השיוט האיראנים-הנשיא טראמפ לא עזר לסעודיה שהותקפה בטילים אלה וגם לא יעזור צבאית לישראל-הוא עוסק בתהליך ההדחה ובבחירות לנשיאות ואיננו רוצה מלחמה במפרץ-מצב מורכב מאוד מבחינה ביטחונית לרעת ישראל ואיראן תנצל זאת!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *